amt8 ook zonder Unitor8 control te programmeren?

Lid sinds
16 juli 2002
Berichten
2.398
Zo ziek word ik ervan :(
M'n Logic Control loopt in 9 van de tien gevallen vast in WinXP. En net nu ik m'n amt8 wil herprogrammeren omdat ik heb besloten m'n VSR880 te houden werkt het weer niet. Is zo'n stomme patchbay niet via een synthesizer of whatever te programmeren want het begint echt ziekelijk te worden.

Ik kan het programma opstarten maar wanneer hij gaat zoeken naar de amt8 loopt hij onherroepelijk vast. Ik heb de amt8 overigens serieel aangesloten. Heb het maar op usb proberen te installeren maar dan crashed m'n gehele computer bij de installatie van de drivers
(PIV1.8 op Asus P4t-e)

Heb je eindelijk een basis voor een funky track kun je het weer niet opnemen.... AAAAAAAARRRRRRGHHHHH =(
 
volgens mij kan je hem alleen maar programmeren via unitor control. maar gebruik je hem alleen maar als patsjbee of als interface?
 
Met termen ben ik niet zo goed maar ik had toendertijd express die amt8 gekocht omdat hij ook zonder computer kon werken. Ik wil met de sequencer van de Korg de rest van de gear aansturen zonder computer, neem aan dat dat de patchbayfunctie is.

Bij software wordt ieder apparaat weer aangestuurd door z'n eigen poorten...

Kan wel =( nu ik vanavond m'n VSR wil syncen en ik niet kan routen...
 
Misschien totale nonsense, maar als je SX hebt kun je wel routen met je midi zooi. Daar kun je nl. midi in en out patchen per track.

Maar vreemd dat die AMT niet goed te bedienen is?
Gebruik het ding ook via de serieele poort en XP met Logic Control. Maar als het windhoos is dan helpt misschien het service pack 1?
Trouwens als je toevallig sounddiver hebt en die wel werkt kun je daar de module van Logic control ook gebruiken.
 
Ja, ik kan hem in Windows routen zoals ik wil. Alle apparatuur is immers op z'n eigen midipoort aangesloten. Wat ik nu wil is, wanneer ik de computer uitzet, dat m'n Korg m'n sequencer is en deze dus ook de Kurzweil, Microwave, Pulse en VSR880 kan aansturen. Dus moet ik in de Unitor8 Control software een routingschema maken en deze setting in m'n amt8 opslaan.

Gisteren ben ik overigens tot na 2 uur hiermee bezig geweest en uiteindelijk is het gelukt om in de software te komen door de hele tijd de settings te veranderen in de hardware panel tijdens het opstarten van de software. Dat is de enige manier om erin te komen. Verre van ideaal en niet een oplossing voor de langere termijn.

Ik heb geen Sounddiver dus ik moet het echt met de Unitor8 software doen ;{ Daarom had ik gehoopt dat er andere manieren waren om hem te programmeren.
 
Back
Top