Turn the chicks ! 26-04-05 Amsterdam

Xena

Ingeburgerd
Lid sinds
14 februari 2005
Berichten
50
Locatie
Hilversum
What: Turn the chicks
Where: Pre cafe Amsterdam 26-04-05
Time: 22:00 untill 04:00
Tickets:free entrance !
Lineup:
Miss Flash
Miss Melera
Xena

A nice party withe only female dj's !


www.precafe.nl
 

Attachments

  • chicks.jpg
    chicks.jpg
    88,5 KB · Bekeken: 75
Heb ik je op een idee gebracht? :D
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Heb ik je op een idee gebracht? :D

Nee iedee stond al veel langer ...maar ik heb jou er wel mee blijgemaakt he ...nu ook komen en dan zijn we allebei blij :D
 
he maarre wat voor stijl draai je dan?...trouwens..ik heb al heel wat dj-vrouwen gezien maar ze draaien nooit zo "fysiek" als op de flyer....
 
Origineel geplaatst door cirkelzaag
he maarre wat voor stijl draai je dan?...trouwens..ik heb al heel wat dj-vrouwen gezien maar ze draaien nooit zo "fysiek" als op de flyer....

Ik heb verschillende stylen ik draai van alles van minimal tot offbeat ! hangt van mijn mood af ,de verdere lin-up en locatie :D
Nee nooit gezien ....hahahaaha ik ken ze wel hoor :D:dj:


Laterz
 
Hey Xeen,

zijn er ook vrouwelijke liveacts? Dat lijkt me ook wel leuk om te zien :)
 
Origineel geplaatst door TranceCom
Hey Xeen,

zijn er ook vrouwelijke liveacts? Dat lijkt me ook wel leuk om te zien :)


Zijn er vast wel alleen niet op deze editie :dj:
 
Origineel geplaatst door 6 trak
damn wat een geile flyer, da's niet voor de poes! (oh nee toch wel) ... erm... als je daar geen pickup van krijgt...!? 8o)

Flyer is niet het enige wat geil is :bekdicht: :eureka:

:verkoght:
 
Ik heb toen die docu gezien op de nachtrijder en wat dan hun 'filosofie' achter rockbitch was, was complete bullshit. Wat een domme wijven (excusez le mot svp) waren dat. Ze stellen zich op als vrijheidsstrijdsters die taboes doorbreken maar uiteindelijk zijn het gewoon een stelletje ranzige freaks met een aandachtsprobleem.

Nee, liever meiden met kleren aan, dan blijft dr nog wat te fantaseren over :-)
 
Origineel geplaatst door TranceCom
Ik heb toen die docu gezien op de nachtrijder en wat dan hun 'filosofie' achter rockbitch was, was complete bullshit. Wat een domme wijven (excusez le mot svp) waren dat. Ze stellen zich op als vrijheidsstrijdsters die taboes doorbreken maar uiteindelijk zijn het gewoon een stelletje ranzige freaks met een aandachtsprobleem.

Nee, liever meiden met kleren aan, dan blijft dr nog wat te fantaseren over :-)


idd :mega:
 

Attachments

  • 448431_700_700_czdv.jpg
    448431_700_700_czdv.jpg
    15,2 KB · Bekeken: 75
Origineel geplaatst door trash

onze sas
ms.djax.gif

onze techno moeder aida
aida.jpg
saskia en aida zijn supervrouwen(vooral aida, met een hand een plaat draaien, tegelijkertijd met de andere hand een joint draaien.). djax draait trouwens op het afscheidsfeestje (-drie-daagse) in de effenaar. ga er zijn mensen.
 
Origineel geplaatst door cirkelzaag
saskia en aida zijn supervrouwen(vooral aida, met een hand een plaat draaien, tegelijkertijd met de andere hand een joint draaien.). djax draait trouwens op het afscheidsfeestje (-drie-daagse) in de effenaar. ga er zijn mensen.

En aida draait tegenwoordig in de o13 met haar rebelbass avonden,ook erg leuk.
Effenaar afscheids feestje.... snif
Hele gave tijd gehad daar van 1990 tot 98,ben benieuwd hoe het nu gaat worden met die nieuwe betonnen blok.
 
cool, ik woon ook in de "mediastad" hehe
 
In groningen heb ik een meid zien en horen draaien op een electrofeestje in een kraakpand. Ze begon heel rustig en heel subtiel bouwde ze op naar een paar bijna climaxen, en daarna ging ze helemaal los :D wel coolio. De DJ voor haar kon niet eens beatmatchen :r

Zijn dr -behalve peaches en chicks on speed- ook nog vrouwelijke live-acts?
 
Back
Top