Tiesto sounds voor de Acces Virus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hahahaha je kan best jaloers zijn op die gast hoor hij heeft veel bereikt....
ok tiesto niet mijn style, trance niet mijn style, harde tepelz niet mijn style 8o)
Maar toch heb ik respect voor die man hij maakt toch ook muziek net als ons waarom is hij minder omdat hij zich laat helpen door iemand anders?? of omdat hij zo commercieel is als de pest(wat is tegenwoordig commercieel?)
of omdat hij gewoon heeeeel erg veel succes heeft en veel mensen jaloers op hem zijn ;)
ieder zijn style tog ik hou van hardcore me buurman speelt bassgitaar in een band maar omdat we allebei muziekant zijn hebben we al een soort "vriendenband" anders dan met me andere buurman die stoeptegel legger is;) en zo hoort t ook volgens mij...
laat mensen gewoon lekker muziek maken en laat thijs lekker z'n eigen dingetjes doen concentreer je gewoon op je eigen "style"
en als je wil klagen over "trance" commercie etc. ga dan maar naar www.partyflock.nl lopen genoeg van die losers rond:Z :Z
DANK U

volgens mij was dit geen afzeik thread:engel:
 
is ook zo, ieder zijn meug.
Ik vind wel dat je als muzikant moet ontwikkelen, alleen al voor je eigen gevoel er mee.
Ik kan toch weinig respect (muziek-technisch dan he) opbrengen voor mensen die hun truuk over en over doen.
muziek maken is onderzoeken, op je bek gaan, jezelf verrassen.... niet met marco borsato of whoever je shit opdringen aan nog meer mensen. (lees consumenten, dus geen muziekliefhebbers)

ik heb respect voor de zakenman triesto, maar niet voor die onzinnige meuk die hij maakt
 
Jah maarja tog is hij niet zomaar de "nummer 1 dj " van de wereld tiesto is misschien nog wel aan t onderzoen etc. maar zijn muziek slaat gewoon eerder aan bij het publiek omdat die zoiets hebben van: oww het is de nummer 1 dj dan zal zijn muziek ook wel goed zijn.....
maar tog van mijn kant respect omdat hij iets heeft bereikt in de wereld van muziek ook al is t hem even wat makkelijker af gegaan dan andere mensen ;)
weer iets om jaloers op te zijn 8o) :P
 
ik denk dat het meer zegt over het muziekale niveau van de meeste mensen. snappie in het duits op 1, in het nederlands op 2 en daarna waarschijnlijk nog een klapper van de nieuwe apres ski 435
 
(ik hoop maar voor jullie dat jullie muziek beter is dan jullie Nederlandse spelling :D )
 
Origineel geplaatst door ikke
(ik hoop maar voor jullie dat jullie muziek beter is dan jullie Nederlandse spelling :D )

en jij hebt nog nooit een spelfout gemaakt op dit forum?
 
oooh tuurlijk wel ... euh niet...
hehe gijntje ...euh geintje ;)


(maar "tog" en "nieuwschierig" gaat er toCH bij mijn Gierige kop niet in... je bent toch niet chierig achter nieuws :stupid )
 
hahahahaha jah ......eehhhh JA klopt mijn nederlands is niet al te best komt door dat msn gebeure }:|
al sta ik een 7.2 voor ned :confused:
maar gelukkig is dit het SYNTHforum en geen SPELLINGforum ofzo ;)
maar tog .....eeehhh toch leuk dat je er oplet me moeder zou blij met je zijn :P
 
me=MIJN moeder natuurlijk ;)
 
De beste dj ter wereld!

Oke thijs is het beste ventje die voor een publiek staat en een mix opzet zonder daarbij maar iets te doen, dan behalve
een keer met zijn handen te zwaaien en te laten zien hoe goed zijn partner zijn muziek is. Daarbij ook nog wat vuurwerk.
Thijs enige eis is, er moet vuurwerk zijn!


Kan iedereen! Daarom is hij ook zo populair!
 
Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
De beste dj ter wereld!

Oke thijs is het beste ventje die voor een publiek staat en een mix opzet zonder daarbij maar iets te doen, dan behalve
een keer met zijn handen te zwaaien en te laten zien hoe goed zijn partner zijn muziek is. Daarbij ook nog wat vuurwerk.
Thijs enige eis is, er moet vuurwerk zijn!


Kan iedereen! Daarom is hij ook zo populair!

en toch heb ik wel respect voor de man
maar die zeemanonderbroek extra large blijft gewoon waar die zit


:)
 
Kan iedereen?

Nou die kerel kan natuurlijk wel een set neer zetten, nu ben je aan alle kanten beinvloed, dat kan zowel negatief als positief zijn.

Dus objectief beoordelen is moeilijk.

Maar als je bv in search of sunrise 3 draait vind ik dat niet echt commercieel....

Dat zijn tracks commercieel zijn is logisch, iedereen die "#1 dj of the world" zou zijn is natuurlijk een spekkoper.
Een poep en een scheet en een 909 kick eronder onder met als baslijn iets van Carl Kraaijenhoff en dan nog staat het in de top 5.......

En zeg nou zelf, de meeste mensen zijn niet vies van meer geld zelfs al hebben ze al zat....
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
Kan iedereen?

Nou die kerel kan natuurlijk wel een set neer zetten, nu ben je aan alle kanten beinvloed, dat kan zowel negatief als positief zijn.

Dus objectief beoordelen is moeilijk.

Maar als je bv in search of sunrise 3 draait vind ik dat niet echt commercieel....

Dat zijn tracks commercieel zijn is logisch, iedereen die "#1 dj of the world" zou zijn is natuurlijk een spekkoper.
Een poep en een scheet en een 909 kick eronder onder met als baslijn iets van Carl Kraaijenhoff en dan nog staat het in de top 5.......

En zeg nou zelf, de meeste mensen zijn niet vies van meer geld zelfs al hebben ze al zat....

Juist :okdan:
 
Origineel geplaatst door spdk
Wat moet je nou met een crossfader ?? Je bent Terminator X toch niet?

een cross fader is om in je mix snel te kunnen wisselen van de ene naar de andere plaat middels de fader van links naar rechts of viceversa te schuiven!
;)

p.s. is arnie zwartsenekker ook dj dan?
 
Origineel geplaatst door DJ DyM
hahahahaha jah ......eehhhh JA klopt mijn nederlands is niet al te best komt door dat msn gebeure }:|
al sta ik een 7.2 voor ned :confused:
maar gelukkig is dit het SYNTHforum en geen SPELLINGforum ofzo ;)
maar tog .....eeehhh toch leuk dat je er oplet me moeder zou blij met je zijn :P

Ja precies. Ik bedoel er nix verkeerd mee maar een mens mag toch op zn fouten gewezen worden, zo leert ie nog wat ;)
Voor veel mensen is een forum het enige kanaal waar ze nog schrijven dus ook de enige plaats waar ie verbeterd kan worden.
Enfin, back on topic now *D
 
Origineel geplaatst door dj sinn
een cross fader is om in je mix snel te kunnen wisselen van de ene naar de andere plaat middels de fader van links naar rechts of viceversa te schuiven!
;)

p.s. is arnie zwartsenekker ook dj dan?

en jugglen wordt wat moeilijker zonder
 
Een beetje simpel antwoord van me!
Was net wakker!

Rectificatie!

Al met al is zijn plannetje goed gelukt om een goed lopend bedrijf te vormen!

Daar moet je ook skills voor hebben!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top