[Akai] Flash Rom voor de MPC2000xl

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Naar aanleiding van een andere thread de volgende vraag:

Welke Flashrom kaarten passen er in een MPC2000xl.

In de manual staat een FMX008M, maar op internet wordt ook over de FMC-01 gesproken, maar dat zou dan weer voor de MPC2000 zijn. Al met al vind ik veel verschillende Romboarden bij veel verschillende Akai producten.

Voorbeeldje: http://www.kraftmusic.com/catalog/keyboards/expansioncards/index.asp?product=542

Kan iemand mij een lijstje geven met boarden die in ieder geval zeker werken? (doordat ze iemand kennen die ze gebruikt bij voorkeur)

Alvast bedankt.
 
Dat dacht ik ook, maar ik wil het eigenlijk wel zeker weten voordat ik ze koop.
Er is een FMX008 en een FMX008M.. Ik snap dat ook nooit bij simms voor de computer, dus daarom vraag ik het voor de zekerheid.
 
Het Flashgeheugen voor een MPC2000XL wordt hier niet verkocht om de reden dat dit kleine beetje geheugen meer kost dan de MPC zelf.
Let op: dit is alleen het geval met het flashgeheugen voor een mpc2000 waar de mooie letters XL achterstaan.

------------------------------------------
Ik heb net even op de link geklikt. Misschien dat ze nu goedkoper zijn geworden. Maar wees er dan absoluut zeker van dat je de goede kaart koopt. De flash van de mpc2000 verschilt van die van een mpc2000XL. 500 dollar is vergeleken met wat het vroeger kostte geen geld. Al blijf ik het nog belachelijk vinden.

Er zijn mensen die een CF reader in de xl versie hebben gebouwd. Misschien een idee.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top