RS7000 en Smart Media cards

Blinx

Totally addicted to bass
Lid sinds
21 oktober 2001
Berichten
1.682
Locatie
Bilthoven
Ik wil voor mijn rs7000 een grotere smart media card hebben maar wat is nu de grootste die er in gaat? In de handleiding staat dit niet maar wel dat deze aan bepaalde standaarden moet voldoen.

Heeft iemand bijv. ervaring met 512mb kaarten in de rs7000??


Uit de manual:
Er zijn vijf typen geheugenkaarten: 2MB/4MB/8MB/16MB/ 32MB. Een geheugenkaart, waarvan de geheugencapaciteit meer dan 32MB bedraagt, kan ook gebruikt worden als deze voldoet aan de SSFDC standaards (Solid Status Memory Card: een andere naam voor SmartMedia) Forum.
 
Geen idee eigenlijk, ik hebr er maximaal 128 MB in gehad. Vindt ik ook minder riskant, als er 1 van 512 kapot gaat ben je heel erg veel data kwijt. En je kunt ze toch swappen als hij aanstaat.

Ik zou dus 4 van 128 of 2 van 256 kopen (ik weet niet of 256 gaat werken).

Maar da's mijn mening! :D
 
Bij Smartmediakaarten gaat de hoeveelheid tot 128 mb
Dat kun je ook gewoon in je RS 7000 gebruiken.
 
Ik heb ook alleen de 128 variant in gebruik. Wat je natuurlijk kunt doen is met de verkoper afspreken dat je de 512 uitprobeert, en als het niet werkt je ze ruilt voor 128 oid. Daar moeten ze geen problemen mee hebben denk ik.

R
 
Origineel geplaatst door Kenny
Bij Smartmediakaarten gaat de hoeveelheid tot 128 mb
Dat kun je ook gewoon in je RS 7000 gebruiken.

Nu je het zegt, ik dacht een 512 mb kaart gezien te hebben maar dat is een SD kaart.
Ik heb ff gekeken bij tweakers pricewatch maar daar zie je ook alleen maar 128mb kaarten.

Dus wordt het 128mb, iig bedankt :)
 
Back
Top