• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hoontech DSP2000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

emkedouwe

Doorgewinterd lid
Lid sinds
27 februari 2002
Berichten
142
Locatie
Hoorn
Ik heb de Hoontech DSP2000 te koop.

Specs:

- 10 x 10 24-bit/96kHz 100% Full-Duplex recording path support

- 2 x balanced (XLR) inputs with built in pre-amps (-24dB to +50dB) & switchable phantom power (48V)

- 2 x balanced (XLR) outputs

- 8 x 1/4" unbalanced inputs

- 8 x 1/4" unbalanced outputs

- coaxial and optical & AES/EBU I/O connections as standard

- stereo headphone output with volume control (1/4" connector)

- 2 x 16 channel (32 channels) MIDI interface ports provided (2 outputs, 1 input)

- peak LED for channel 1&2

- 22kHz~99kHz frequency rates supported

- direct monitoring for input signals (zero latency, by hardware)

Hij is ongeveer 1,5 jaar oud, is nog helemaal goed en heeft altijd in een rook vrije omgeving gestaan. Ik doe hem weg voor 300,- euro omdat ik toch geen multitrack producties meer doe en eigenlijk genoeg heb aan een stereo kaart.

Ik zou hem ook tevens willen ruilen tegen een andere professionele geluidskaart. Ik zoek een goede kaart met 2x XLR input met phantom power (48 volt) en het zou fijn zijn als deze een aparte koptelefoon uitgang had.

PM mij voor meer info of als je interesse hebt
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top