Mpc 2000 Xl

Hier ook een mpc gebruiker
probeer als het kan de 8 uit optie erbij te nemen
is gewoon te handig om je drums appart uit te sturen naar je mixer
of als je gaat tracken om je sounds in 1 keer in je computer/multitracker te hebben.
 
En als je die 8 outputs niet kan krijgen, zorg dan dat je het effectbord erin douwt zodat je de schijn van een mix nog een beetje hoog kan houden. Kaal is echt niet goed genoeg (weer zo'n vergelijking met Pim Fortuin) ...
 
Ik gebruik heel weinig effecten, een beetje galm en hooguit ergens 'n delaytje. Maar die 8 outs vind ik onmisbaar om alles apart te kunnen EQ-en en compressen. Dat zou me met het FX board niet lukken.

10 outs van de MPC, plus 8 van de SP1200 - denk je je setup simpel te houden, heb je nòg 'n 24 kanaals mixer nodig...
 
Een MPC is een drummachine. Hij is niet geschikt om bvb pianosamples in te laden en te bespelen. Geen keygroups en dergelijke. Maar gebruik eens een normale sampler als drumsampler... Dat gaat lang zo vlug niet als op een MPC! Heel vervelend telkens een keygroup per sample instellen.

Dus het is een drummachine. Als je hem daarvoor gebruikt en je werkt met samples... :okdan:

Veel sucses!
 
MPC2000 Studio Plus

MPC2000 Studio Plus

Ik heb een nieuwe MPC 2000 Studio Plus (dus met zon ongeveer alles erop en eraan) te koop staan. Inclusief 16 MB extra.

Zie mijn andere thread op de marktplaats van synthtforum.
 
Thanx everybody...inmiddels heb ik er eentje; ben aan het kijken of het werken met een MPC mij bevalt. Zo niet, dan gaat hij tzt weer weg. Maar het is een mooie bak kan ik alvast zeggen!
 
Back
Top