Analog Solutions TB-303 kloon

Was dit nog niet gepost? Voor de zekerheid dan maar:

Analog Solutions is bezig met de zoveelste 303 kloon. Niet dat ik erop zat te wachten, maar AS heeft in het verleden leuke dingen gemaakt dus misschien wordt dit een goeie. Het idee is dat ze zo dicht mogelijk bij het origineel blijven, maar toch wat extraatjes toevoegen, zoals de meeste DevilFish modificaties. Volgens de site zal er in eerste instantie geen sequencer in zitten, maar zou die later softwarematig toegevoegd kunnen worden. De software wordt 'open platform' zodat enthousiastelingen er zelf mee aan de slag kunnen.
 

Attachments

  • 303clone.jpg
    303clone.jpg
    60,3 KB · Bekeken: 87
Last edited by a moderator:
Ik vind het jammer dat ie gedevilfished is.. Maar goed..
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik vind het jammer dat ie gedevilfished is.. Maar goed..

Ik denk persoonlijk dat de FR Revolution toch niet te verslaan is als zijnde beste 303 kloon op dit moment.

Volgens mij wordt het weer eens tijd voor een 303 kloon vergelijk. Iemand? :)
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Volgens mij wordt het weer eens tijd voor een 303 kloon vergelijk. Iemand? :)

dat is een goeie voor de volgende sf meeting,
minimaal een 303 en dan alle beschikbare clones ernaast!

(offtopic, staar er alweer een volgende editie gepland?)
 
Er zit toch wel PCI-Express op? Of is het geen 303-Ti 8o)
 
Dit lijkt me wel wat...ik vind de sequencer op de echte niet bijzonder goed / prettig om mee te werken. Midi en die utibreidingen lijken me goede reden om 'over te stappen' op 'nep' en mijn origineel in de verkoop te doen.
 
Origineel geplaatst door bazziman
Dit lijkt me wel wat...ik vind de sequencer op de echte niet bijzonder goed / prettig om mee te werken. Midi en die utibreidingen lijken me goede reden om 'over te stappen' op 'nep' en mijn origineel in de verkoop te doen.
Als je dit vindt dan zou ik nu al aanraden een syntechno TeeBee te kopen. Die komt qua sound al echt goed in de buurt alleen dan moet je wel zorgen dat je je sequencer de noten laat spelen zoals de sequencer van een 303 het doet.
 
Ik vond deze al net zo interessant...
 
Back
Top