Gevraagd 19" rack.

Status
Please reply by conversation.

pjeut

Ouwe rot
Lid sinds
14 Maart 2003
Berichten
2.118
Locatie
Emmeloord
Pjeut is binnenkort jarig, en vraagt...
Nee, geen wasrek, geen plasplek, maar een 19" rack (onder het motto; het moest er 'ns maar van komen, en beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, etc.)

Ik ben voor alles in, maar het volgende zou mooi zijn:

- Minstens 10 eenheden;
- liefst met wieltjes;
- robuust (maar ja, dat schijnen die quiklokjes, ondanks hun fragiele voorkomen, toch wel te zijn);
- nu komt het: het liefst iemand die woonachtig ruwweg op de route Emmeloord / Eindhoven, en die dinsdag of woensdag 15 en 16 februari thuis is of een zaakwaarnemer standby heeft. Jullie raden het al; op die twee dagen zakt Pjeut met de Pjeut-mobiel af naar "under the big rivers".

Graag jullie reacties.

Groeten,
Pjeut.
 
Oei, toch nog wat wensjes...

Oei, toch nog wat wensjes...

... op de valreep dan nog.

- Toch écht wel wat groter dan 10 eh. Eigenlijk wil ik m'n RM1x er in kunnen plaatsen (zal ik er nog wel een stel zelfgebreide rack-oren aan vast moeten maken. Heb ik wel 'ns een site over gezien. Of was het een thread alhier?);
- Liefst een gesloten rack (dus niet twee van die staken in de lucht (vrij naar Ali B.). Ik wil iets bedeken van een dekje bovenop om daar m'n kleine mengert op te kunnen zetten.

Trouwens, zelfbouwsels mits aan voldoend de qualificaties zijn ook welkom.

Groet.
 
Kijk eens op marktplaats.. Als je in de afdeling muziek/instrumenten zoekt op "19 rack" krijg je weetikhoeveel hits!
Suc6.. :biertje:
 
Trouwens...

Trouwens...

...nog steeds op zoek naar een Akai headrush, van een threadje of wat geleden.
niemand?
 
nou...

nou...

...ik hebgeen rackje bij ze gezien.
Ingewikkelde site trouwens ook. Een zoekfunctie zou het al een stuk makkelijker maken.
 
Schiet mij maar...

Schiet mij maar...

... in de feestverlichting. Bij Cases moet je nog een keuze maken uit zeven sub-tabs (Cd-spelers, console, etc...). Ik ben ze allemaal bij langs gegaan, maar eh...niks hoor.
 
Nog steeds gezocht.

Nog steeds gezocht.

Het liefst die quiklok met 20 eenheden.

Wie oh wie.
 
Hallo Pjeut ik heb hierzo (in Eindhoven) anders ook nog een stalen 19" kast die in een laboratorium van de T.U. heeft gestaan. is groot en redelijk zwaar maar heeft meer dan 20 units en mag weg voor niet al te veel ik gebruik zelf cases ivm. live gebruik... dus p.m. maar als je dit wat lijkt groeten Jip
 
Bedankt allemaal...

Bedankt allemaal...

...voor jullie reacties. Ik ben inmiddels gegaan voor een tafelmodel quiklok. Géén 20 eenheden, dat komt later wel.

Bedankt.

Pjeut.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top