BuZz-Award 2005 -> Stem op MEESHA!!

meesha74

Muzikant
Lid sinds
5 november 2004
Berichten
2.252
Locatie
Hilversum
Beste mensen.

Deze hele week is het mogelijk te stemmen op mijn inzending voor de "BuZz-Award 2005". Kijk op www.ongekendtalent.nl en klik aan de linkerkant onder het kopje "Events" op "3FM Buzz Award". Op deze pagina kun je je stem uitbrengen op het nummer "Fading". Zondag 13 februari a.s. zal een gedeelte van dit nummer te horen zijn in het programma "BuZz" op 3FM (rond de klok van 19:45u) inclusief een kort telefonisch interview. Een vakkundige jury zal bovendien zijn oordeel geven en samen met het aantal stemmen wordt de winnaar van deze week bepaald.

STEM DUS MASSAAL op "Fading" van MEESHA!! Vraag ook aan vrienden, collega's, familie en bekenden om te stemmen! Wie weet ben ik dan eind deze maand één van de kandidaten voor de maandfinale.

Alvast enorm bedankt voor je stem! :halleluja

MEESHA
 
Is dat nummer ook ergens te beluisteren?
Ik wel wel weten waar ik eventueel op stem ;)

-C-
 
nou ja eigenlijk meer de style muziek ,toch raar als je moet stemmen tussen 2 nummers die niet in de zelfe style zijn ,want dit zal altyd persoonlijk zijn,iig veel suc6!!:okdan:
 
Best een leuk nummertje Meesha, maar dat nederlandse accent bij de lyrics is heel erg jammer.
 
Niet om vervelend te doen hoor, maar is het niet may the best man win ipv de man met de meeste vrienden en vage-forum-kennissen?

Om te bewijzen dat ik 't niet vervelend bedoel zal ik alle muziekjes luisteren en een eerlijke stem uitbrengen... ik laat 't je nog wel weten ;)

-diskonext
 
Ik begrijp je standpunt helemaal. Ik vindt het ook geen eerlijke wedstrijd! Eigenlijk zouden de inzendingen uitsluitend door een vakjury beoordeeld moeten worden om een eerlijke uitslag te krijgen (immers zij bepalen op grond van kwaliteit wat het beste nummer is).

Helaas geldt volgens mij bij dat hele ongekendtalent.nl: "Wie de meeste (internet)vrienden heeft krijgt de meeste stemmen". Zo ook bij de BuZz-awards. De eerste dag dat er gestemd kon worden stond ik achter met een score van 6% tegen 94%. (kan me niet voorstellen dat men mijn nummer zó slecht vindt.) Uiteraard zal elke deelnemer proberen zoveel mogelijk stemmen te winnen door alle vrienden collega's en familie aan te spreken om te stemmen. Natuurlijk is dat niet eerlijk!! Maar als je wilt winnen en een beetje publiciteit / airplay krijgen zul je dit soort acties moeten ondernemen.

Uiteindelijk is er ook nog een vakjury wiens oordeel voor 50% meetelt in de uiteindelijke uitslag. Dus er is weldegelijk enige sprake van "My the best man win. Bovendien weet ik bijna zeker dat ook de andere deelnemer (kitty got sued) probeert om zoveel mogelijk stemmen via kennissen te krijgen. Ik zou heel dom zijn als ik dat niet ook zou proberen!

Ik verwacht ook echt niet dat iedere vage forumkennis die dit leest meteen op mij zal stemmen, maar ik kan het allicht proberen. Ik heb op dit forum ook een aantal niet -vage kennissen en die hoop ik ook op mij te laten stemmen. Maar nogmaals: ik ben het volledig met je eens!

:okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Hehe ik heb net je website bekeken inclusief de live opnamen! Ik vind t wel wat hebben, zoals je dat brengt. Ben je wel voorzichtig dat je geen synths laat vallen ;)

Mijn stem heb je ook. Mede door het originaliteitsgehalte van je creaties!

Veel succes verder.
 
Die flash players werken bij mij niet... zuigt... Ik heb maar op je gestemd... so you owe me ;)
 
Heb ook maar es geluisterd naar beide songs (wel zo eerlijk..).

Zat te twijfelen, maar heb toch op jou gestemd; 't nummer was nèt iets pakkender, vond ik. Niet top, maar dat kan ook aan de geluidsqualiy van de site/Flashplayer.. liggen (o ja, OF aan m'n pc :D )

Kitty got sued vind ik qua stijl heerlijk, maar kweenie was iets teveel 13 in een dozijn.

Enfin, je staat op DIT moment met 55% - 45% voor. Succes!
 
Helaas, afgelopen zondag heb ik de weekfinale voor de "BuZz-award 2005" niet gewonnen. Hoewel ik wel het hoogste percentage van de stemmen had (56%) gaf de "vakjury" de voorkeur aan de andere inzending waardoor ik uiteindelijk niet genoeg punten kreeg om door te gaan naar de maandfinale. Bijzonder jammer! ;{

Ik wil iedereen die op mij gestemd heeft enorm bedanken voor de steun en z'n stem! Wie weet doet zich ooit nog een dergelijke mogelijkheid voor en willen jullie wederom op mij stemmen.

Hier mijn nieuwste track! "Speak up!". Benieuwd wat jullie daar van vinden...

:okdan:
 
Back
Top