Opgeblazen oid?

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Lid sinds
24 oktober 2002
Berichten
482
Locatie
Amersfoort
Mijn Yorkville actieve monitor is net iets anders gaan doen dan dat ie hoort te doen. Ik stak een multi-adapter in het stroomblok waar de box ook inzit, en poef, heel veel brom een lampje 'CLIP' wat brandt en als ik de box zelf niet aansluit en alleen op stroom zet doet ie dat. Waar duidt dit op - afgezien dat ie stuk is ;). De speaker zelf trekt helemaal naar binnen als je de stroom erop zet. Is dit een voeding of een box probleem? Ik heb het nog niet eerder gehad. En er stonden geen volumes hard ofzo. Help!
 
Poef en brom klinkt een beetje als een opgeblazen eindversterker.
Heb ook zo iets gehad dan wel een een midi tower setje.
Er lijkt niets anders op te zitten om ze naar de winkel te brengen voor reparatie
 
versterker kapoet. zet maar niet aan dat naar binnen trekken is link.. hoop maar dat de tweater het nog doet .. kunnen ze slecht tegen
 
UITZETTEN!!!!

Dat de speaker naar binnen trekt komt inderdaad door een defect. Er staat nu een flinke gelijkspanning op je conus. Dat is heel erg dodelijk. Ik heb zlef al heel veel speakers gereconed vanwege dit.

Opsturen voor reparatie maar helaas.

Groet Machiel
 
Bedankt iedereen, ik ga ze vanmiddag wegbrengen naar de winkel. Zit nog twee jaar garantie op, dus ik hoop dat dit eronder valt.

Heb hem inderdaad gelijk uitgezet... Als een monitor spontaan dat gaat doen en rode clip lampjes gaan branden: fout shit ;) Maar ik wilde even polsen wat jullie denken wat er aan de hand is; vind ik wat prettiger ivm retourneren.

Nogmaals bedankt!
 
ik heb dat nu ook bij een van me monitoren ***zooi
als ik muziek aanzet doet de ene niks en als ik hem uit zet klapt me speaker ff en gaat het rode lampje even aan?
 
Back
Top