Synthforum MP in Duitsland ?

Allert

Sonar Traffic
Lid sinds
8 augustus 2002
Berichten
1.124
Locatie
Utrecht
Gastuh,

Bestaat er zoiets als een met synthforum vergelijkbare site in Duitsland ? Die ook een lollig kleinanzeigen deel hebben ?
Of doet iedereen daar het via e-bay ?

Groet,

Allert
 
vnl voor wat kopen/windowshoppen evt ook voor wat weiches quatsch am deutsch, doch...

Danke schön für die links

Grüßen,

Allert
 
Ik necrocycle dit draadje even om geen nieuwe aan te hoeven maken, en het is wel enigszins gerelateerd...

Kan ik op eBay Kleinanzeigen als gewone Hollandse jongen een advertentie plaatsen? Dat wil zeggen - ik heb het geprobeerd - account aangemaakt, advertentie geplaatst, met en zonder VPN in Duitsland, en ik kreeg de melding dat het gelukt is, maar toch stonden mijn advertenties er niet op. Kan het wel, of niet, of doe ik iets verkeerd? Iemand die het weet?
 
Verkoop er geregeld wat, gewoon zonder vpn. Heb als adres het adres van "Thomann", en vermeld in de advertentie gewoon mn echte woonplaats / land.

Edit; ik lees nu even de bovenstaande trustpilot link en ben benieuwd of het nog mogelijk is idd. Mijn account is daar lig al een jaar of 10 oud.
 
Als koper heb ik op ebay Kleinanzeigen alleen maar heel positieve ervaringen.
Goed Duits kunnen lezen en schrijven helpt daarbij volgens mij wel wat.
Amazona.de ook prima.
 
Verkoop er geregeld wat, gewoon zonder vpn. Heb als adres het adres van "Thomann", en vermeld in de advertentie gewoon mn echte woonplaats / land.

Edit; ik lees nu even de bovenstaande trustpilot link en ben benieuwd of het nog mogelijk is idd. Mijn account is daar lig al een jaar of 10 oud.
Op dit moment 2 advertenties zonder problemen live.
 
Ik heb het ook nog eens geprobeerd - Düsseldorf aangegeven, dat is hier vlakbij - maar weer niets. Ik krijg een bericht dat de advertentie geplaatst wordt en dat-ie binnen twee minuten online zou staan. Maar daarna staat-ie er niet... merkwaardig.
 
Er zijn MEGA veel synth scams op Kleinanzeigen. Een op de vier items waar ik in geinteresseerd ben blijkt een scam. Gelukkig ben ik mega alert maar; de prijzen zijn normaal, de 'verkoper' spreekt vloeiend Duits, heeft eknnis van de producten... en toch een scam. Besloten forums zijn toch nog steeds by far het meest betrouwbaar.
 
Back
Top