Studio organizer / gecombineerde synth stand

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Lid sinds
8 juni 2004
Berichten
3.125
Locatie
Katwijk
Ik zoek een mooie oplossing om mijn geringe synth collectie te organiseren. Nu staat het als een puinhoop in mijn kamer. Je zou je nek breken over de kabels. Het moet iets zijn wat niet te kolossaal is en liefst alles-in-1. En natuurlijk ook niet te duur (ons ben zunnig).

Nu kwam ik dit tegen:

005407022l1cv.jpg


Een stand van ultimate, HS-36BP met HS-48B uitbreiding. Op het eerste gezicht ziet het er wel wat gammelig uit.

Hoe dan ook, ik kan nergens info vinden over dit ding, behalve dan dat ie te koop is voor 100 euro bij musik-productiv.

Kent iemand dit ding? Zou het wat zijn?
 
Re: Studio organizer / gecombineerde synth stand

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik zoek een mooie oplossing om mijn geringe synth collectie te organiseren. Nu staat het als een puinhoop in mijn kamer. Je zou je nek breken over de kabels. Het moet iets zijn wat niet te kolossaal is en liefst alles-in-1. En natuurlijk ook niet te duur (ons ben zunnig).

Nu kwam ik dit tegen:

005407022l1cv.jpg


Een stand van ultimate, HS-36BP met HS-48B uitbreiding. Op het eerste gezicht ziet het er wel wat gammelig uit.

Hoe dan ook, ik kan nergens info vinden over dit ding, behalve dan dat ie te koop is voor 100 euro bij musik-productiv.

Kent iemand dit ding? Zou het wat zijn?
ik zou er ieg. geen zware jongens opzetten...
 
Je kunt een heleboel zelf doen.

Zelf heb ik een soort stander gemaakt voor 2 electribes en een soortgelijk bakkie.
Passen ze mooi boven elkaar.Gemaakt van MDF.

Een bureau kun je laten maken van een plaat mdf, met daaronder van die pootjes die je bij de Gamma kunt halen .
Zelf heb ik in coreldraw het ontwerp gemaakt (op schaal) toen geconverteerd naar autocad.
Daarna het bestand gegeven aan een houtwerkplaats, waar ze zo'n CNC frees hebben, en het past precies
op de milimeter. Was niet duur 90€ incl. MDF van 300 mm dik 240 cm lang, en 180 cm breed.

Als je foto's wilt zien, kun je deze ergens vinden in de "mijn studio annex crib" thread.
 
Ik heb het ff gechecked en het ziet er inderdaad goed uit Mindscan. Trouwens die thread zit wel vol met goede ideeen. Stom dat ik daar niet beter (af)gekeken heb. Nadeel is dat ik al een vrij fors bureau heb en die ik ook nog voor andere doeleinden gebruik.

Nou ja, ik kijk wel ff verder. Thanks anyway :okdan:
 
Back
Top