• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Joemeek C2 Compressor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Pas geruild met een mooie ruildeal maar ben niet zo'n compressorfreak en er zijn belangrijkere dingen die ik kan gebruiken....(Synths,Analoge FX etc.etc.)

Dus eigenlijk TE RUIL aangeboden,maar te koop voor 225 € (als dit teveel is PB me dan ff want ik nergens een referentie voor 2dehands prijzen vinden over dit apparaatje behalve een oude verkoopthread hier op het forum voor 225 €)
 

Attachments

  • joemeek c2.jpg
    joemeek c2.jpg
    181,7 KB · Bekeken: 24
Heb ook wel interesse in wat ''ECHTE'' geluiden bakken (oftwel romplertjes) a'la JV-1080 of zelfs een XL-1
 
Voor onze forummers 150 € !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Joemeek is er nog steeds....ben ook geinteresseerd in een ruil...zoek eigenlijk een module a'la JV1080 met wat ''ECHTE'' klanken MAAR ik moet wel kunnen layeren en filteren uiteraard (dus a''la JD-800) kan eventueel +/- 70 € bijleggen..
 
Heb een JV-1080 en de Joemeek is verkocht dus :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top