monitorretjes voor naast pc

Origineel geplaatst door astronaut
Goede versterkers en deze er aan hangen.

Mordaunt Short 902. Bevalt héél goed.

Je hebt meer waar voor je geld dan die Roland toei of da spul van M-Audio.

http://www.piyanas.com/test/pic/ms_902_1.jpg

Hoeveel ben je kwijt voor zo'n setje? Ik wil nog GOEDE surround monitoring hebben voor surround producties en SACD's. Maudio LX4 leek me wel wat aangezien het lekker makkelijk alles in 1 is alleen heb het idee dat 20 watt per sattelite beetje weinig is...

Esi Nears vind ik wel prettige speakers en klinken erg lekker al is het wel wat duurder en zowieso zijn de normale 05's erg moeilijk aan te komen (vind die nieuwe 05s erg bagger klinken tov de oude reeks) en zit je met 5 stroomsnoeren...

Dus zat idd aan hifi te denken waaronder ook Mission, Kenwood en eventuele andere merken...
 
Origineel geplaatst door Slipperman
Hoeveel ben je kwijt voor zo'n setje? Ik wil nog GOEDE surround monitoring hebben voor surround producties en SACD's. Maudio LX4 leek me wel wat aangezien het lekker makkelijk alles in 1 is alleen heb het idee dat 20 watt per sattelite beetje weinig is...

Esi Nears vind ik wel prettige speakers en klinken erg lekker al is het wel wat duurder en zowieso zijn de normale 05's erg moeilijk aan te komen (vind die nieuwe 05s erg bagger klinken tov de oude reeks) en zit je met 5 stroomsnoeren...

Dus zat idd aan hifi te denken waaronder ook Mission, Kenwood en eventuele andere merken...

no offence, maar voor SACD's? damn dan moet je wel met wat beters aankomen als die lx4 en esi crap.
 
Origineel geplaatst door virkaz
no offence, maar voor SACD's? damn dan moet je wel met wat beters aankomen als die lx4 en esi crap.

Het is om gewoon SACD's te luisteren... Niet zozeer om dsd kwaliteit af te mixen (enig idee hoe prijzig DAT is?;))

Tis dus gewoon om wat aan te rommele in surround en om wat sacdtjes af te luisteren. Dus erg zwaar en professioneel hoeft niet maar wil wel gewoon een erg acceptabel geluid (zoals bijvoorbeeld mijn rokits) en niet al te duur. Zowieso, ook graag niet te groot want zit op een slaapkamer die VOL STAAT !

Eerlijkgezegd vond ik die Esi Near 05 best verassend goed klinken. Al zeker voor het geld ! Lekker vlak en niet vermoeiend. Lijkt me dat met een subwoofer erbij het zeker niet slecht zal zijn?

Maar heb op kieskeurig de MS speakers al gevonden. Zijn erg goed te doen. onder de 100 per stuk... Mediamarkt of expert zal ze denk ik wel hebben dan dus maar even kijken of ze beluisterd kunnen worden...

Iemand nog andere ideeen?
 
weet iemand ook wat nou het verschil is tussen die m-audio studiopro4 en de dx4 bijvoorbeeld?
en hebben mensen ook ervaring met die kleine edirol monitors die je ook wel op de site bij thomann staan enzo!
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top