waar vind ik een A-frame keyboard stand voor 3 of 4 synths ?

THM

Book of MOOG Revelations
Lid sinds
24 oktober 2003
Berichten
1.094
Locatie
West-Vloanders (Belgium)
Hoi, ik zoek een shop of e-shop waar ik een stevig genoeg A-frame keyboard stand voor min. 3 (of max. 4) synths kan kopen.

Deze stand moet capabel zijn om enkele zwaardere (en kostbare) vintage synths te dragen (bvb. 35 kg + 30 kg + 20 kg).

Noch de zoek-functie noch Google leverden veel bruikbaars op, behalve mss. deze met een A-frame van Jaspers maar er wordt gezegd dat het niet stevig genoeg is... https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=36695&highlight=keyboard+stand .

Weet iemand nog 3-keyboard A-frame modellen die sterk genoeg zijn en die ik kan kopen in Nederland of (liefst zelfs) Belgiƫ ? En waar kan ik ze verkrijgen ?

Thanks.
 
Kan iemand me meer info verstrekken over de Jaspers synth stands ?
Heeft iemand er goeie/slechte ervaringen mee ? Ik las reeds de thread over een slechte ervaring met de Jaspers, maar zou dit veralgemeend moeten worden ?

Ik heb via e-mail meer info gevraagd bij Jaspers zelf; qua afmetingen, draaggewicht, en prijs lijkt me dit een goede optie:
Mr. Jaspers stelde me voor het model 3M-120 of 3M-140 te kiezen, maar dan met versterkte draagarmen (geschikt voor 25 kg per niveau). Dit is een model voor 3 synths, en nu zouden het onderste en middelste niveau resp. een Elka Synthex en een Memorymoog moeten kunnen dragen. Zou ik dat werkelijk mogen riskeren (ik wil mijn Synthex & L.A.M.M. Memorymoog vanzelfsprekend niet kwijt...) ?

Thanks.
 
*kick*

Niemand met Jaspers-ervaring ? :confused:
 
Thanks guys !!
'k Ga dus nog ff informeren en uitkijken.
 
Back
Top