Circus O1 festival: oa Nick Nova live!!

nick nova

Resonator
Lid sinds
24 oktober 2001
Berichten
2.771
Locatie
Mortsel, Antwerpen
Onder de leuze: 'Als je iets goed wilt doen, doe het dan zelf!' organiseren wij:

"CIRCUS 01" op Donderdag 23 december.

Het eerste festival in Brussel op Ric's Art boat aan 't Kanaal (ofwel Klein Parijs genoemd ;) )

Geen bullshit elektro-avondje of vulgair R&B feestje, maar 12 acts op 2 verdiepingen, gaande van Psychorock over Indietronics tot Elektrorock. Bier in fleskes, cocktails, zetels en geen regels, buiten zoveel mogelijk consumeren.

Line Up oa the Stupid White Kids (Coboj), RnR Melounge (Raf&Roel as seen at Leuven kort), Metrovox live (mezelf: noisier then before), Eau Therminale live (Glenn, gitaar en bas erbij) en het figuur Wim Kerremans. Hiervoor alleen komen ze al van over heel Europa naar Brussel. Daarnaast ietwat grotere namen als Sigi (Laundry Day), Goossens en Steemans (Dr. Vinyl) met een super vette eclectische disco-elektro-80's-technoset en Luvs (Stu Bru Switch).

't Is editie één, haal ons dus uit de kosten en kom af.
Inkom 6 euro, 5 in voorverkoop.
Check de flyer voor alle info!!! en stuur deze mail door naar minstens 10 mensen. Zo komen al uw dromen uit schijnt.


PS: als er nog mensen mee de bar willen doen voor een paar uurkes, mail me gerust terug.

Ken
 

Attachments

  • circus_front.jpg
    circus_front.jpg
    69,8 KB · Bekeken: 74
Is het postnummer van Brussel niet 1000 ipv 100???
 
Ja, ik weet het, heb het zelf maar vandaag gemerkt. De mensen zullen het wel vinden, toch?

Ok, ik weet dat feestjes over de landsgrenzen heen ietwat moeilijk liggen, maar een nachtje Brussel undeground is toch niet te versmaden? Kom op mensen! Allemaal jonge talenten en een open mind.
 
Even de verschillende stijlen de revue laten passeren:

- Sigi (Elektroclash)
- Eef (Elektro)
- Luvs (Great funky house)
- Harryson (Elektrofunk)
- Goossens en Steemans (eclectische disco-elektro-80's-techno)
- Wim Kerremans (Elektrotrash)
- Metrovox (live Future electronics)
- Electronic adventure (live Indietronics)
- Stupid White Kids (live Psychorock'n Roll)
- Fillah (New School Breakz)
- RnR Melounge (Eclectric lounge)
- Eau Therminale (live Future elektro)

Prijzen zijn democratisch en sfeer is nice and vivid.
 
Jip, voor mij (ook) de combi afstand en Donderdags..

Als jullie een keer iets in 't weekend hebben, wil ik wel helpen evt.


Succes iig!!
 
Back
Top