intoxication

Ik klik op de link en er gebeurd een hele tijd even niks... Misschien heeft de rest al wat eerder opgegeven :).
 
Ja, is geen supersite, maar ja. Bij mij doet ie het wel, rechts aan de titelbalk voor het nummer zit een blauw 'play' symbooltje, en als je daar op klikt komt er een player te voorschijn waarin je kunt kiezen uit hifi, lofi of download.
Jammer van Wire.fm. was toch iets overzichtelijker.
 
Laatst gewijzigd:
Dat verklaart een hoop. Ik klikte op Play en er gebeurde niks. Niet echt een Firefox-compatible site, maar... een poging met IE liet wel de mediaspeler zien en de links.

Track zelf heb ik even overigens voor je gemirrord op http://synerjee.deadamerica.org/music/Imipolex_Intoxication.mp3 . Kun je tenminste de rest van de luisteraars een save-as doen, scheelt ook weer gedoe.

Ik vind 'm lekker retro klinken, alleen misschien nog iets te kaal. De snare die er rond 1.40 in komt is misschien iets te hard; even de bassdrum sidechainen zodat 'ie net een beetje de rest wegdrukt en wat meer power lijkt te hebben. Ik mis overigens wat serieus getweak in de leadsequence - klein beetje cutoff/reso/env mag wel, al drijft 'ie wel lekker evil door. Het lijkt ook alsof er op 3.16 iets fout gaat in de beat.

Voor de vocal sample zou ik de woorden "intoxication", "stimulants" en "origin" apart eruit knippen en die met mate door de rest van de track sprenkelen, als 't even kan met wat reverb erop, of desnoods door een externe input van de KS jagen en dan ringmod erop.
 
ik vind 't wel een koel lied, is de bas de sh-101...? 't blijft wel lang 't zelfde, misschien een paar keer accenten ofzo verleggen (sequence 2 stapjes verschuiven) zodat 't een andere drive(?) krijgt. en meer minimale bliepjes, hoge monotone toontjes d'r door? de beat doet me een beetje denken aan de Orb, dub achtig.
 
goeie tips, bedankt mensen.
Ja, ik wou het effe snel 'capturen' zeg maar, en als ik meer tijd heb verder uitwerken.
 
Back
Top