OK, tweede Cubase frutsel!

Auxillary

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
608
Na afgelopen week ben ik verder gegaan waar ik gebleven was in mijn Cubase leerproces en heb dus inmiddels een tweede track afgerond. Nou ja afgerond? Voor zover mijn kunstjes gaan dan.

Ik weet.....! Ik weet dat ik nog veel moet leren maar ik denk ook dat ik heel langzaam dingen begin te begrijpen.
Ditmaal heb ik een dance nummer gemaakt. Ik waag me dus niet aan een bepaald genre benoeming.

Second Sequence

Uhm tja, ´be gentle´ om het zo maar te zeggen.

Eric
 
Lekkere track, Eric (maar dat wist je al)! De mix bouwt mooi op en de gebruikte geluiden zijn goed. Het is duidelijk te horen dat je die hardware wat beter onder de knie hebt. Goed werk.

Ik waag me ook niet meer aan een genre-benoeming, want er zitten hier mensen die wel heel erg in hokjes denken :)
 
Heerlijke beat! niets op aan te merken.
goede opbouw, lekker spannend door de sweep.

de track kan hier en daar wel wat versiering gebruiken.

een weepje, een reverce chrashje ed.

wat is ik mis een een thema, iets dat de track herkenbaar maakt.

maar toppie track!
 
Laatst gewijzigd:
Lekker Aux!

Mis alleen de vette beuk bassdrum een beetje. Deze is mij persoonlijk wat te plopperig en er zit weinig laag in.

Je nummer duurt best lang zonder dat er drastische veranderingen in komen.. daardoor vind ik hem na drie minuten niet echt heel sterk meer. Wat denk ik heel erg kan helpen is om met de aanhoudende toonhoogte van je bass/basssequence te gaan varieren at some point...naar een toon die past bij de andere tonen die je al gebruikt in je nummer.


Te gekke avatar BtheW (L)(e)ric ;)
 
Back
Top