klinkske
zoekt een GAS masker.
omdat 't anders nog meer als n krant klinkt? Maar inderdaad een goeie opmerking, ik moet t eigenlijk zelf eens luisteren door n BT doosjeFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
omdat 't anders nog meer als n krant klinkt? Maar inderdaad een goeie opmerking, ik moet t eigenlijk zelf eens luisteren door n BT doosje
O ja en dat je compressie 'moet leren horen' wat ik vaak niet kon.

Gewoon zoals ik een Finalizer kopen voor op het einde van je chain, een random preset kiezen, er niks van snappen en leven met het resultaat.![]()

Leuk spul! Hoe is die Rodec?Zoveel heb ik niet hoor. Ik,heb wat prullen qua compressors, zoals de alesis 3620 en de rnc denk,ik en verder de ensonic dp2, h3000 en nog wat half rack boss spul en dep5, zoom 12xx, wat multipedalen oa strymon, eventide en roland. Verder een dubbele sherman filterbank, de rodec restyler… en de mfc rack filter. De re201, 301, dynachord tape delay met slider, de multivox delay, vermona spring reverb en nog 2 speeljes van klein ‘merkje uit frankrijk,,ideaal voor dub. Wat submixers om de zaak op te blazen… en nog wat boss pedalen voor flanger, chorus, distortion.