Fractals - electronisch/symfonisch/ambient music video

Tukker

SyntherKloas
Er maar even bijgezet dat dit ook een muziekvideo is. Ik vond zelf de vroege acid-house videoclips altijd zo cool...en dit is net zoiets: allerlei evoluërende vormen en golven -in een strict palet, dat wel- met abstracte, electronische maar tóch emotionele (vind ik) muziek. Kiek 't ow mar es em'n an!

Deze tonen een beelden zijn bijzonder prettig als je – zoals ik nu – op een zondagochtend zit bij te komen van een hele dag en nacht op een drukke bruiloft zijn. Mooi gedaan. M’n brein kabbelt en droomt heerlijk weg op de golfjes. 'k Ga zo lekker in het zonnetje zitten en 'm nog eens aanzetten.

Greets, Dorian

Lekker kabbelende track; video vind ik te weinig karakter hebben, maar wél interessant dat je er op het einde iets bijplaats waardoor ik (deels) begrijp wat je o.a. gebruikt hebt als bron (Chandres Uike). Colin Jones is een naam die me vaag bekend voorkomt, maar beide namen komen nogal vaak voor. Toevallig een trompettist (na even gezocht te hebben op Google)?

Dank je. Ik heb video gebruikt van twee creators: Colin Jones en Chandres Uike op Pexels.com. De software die ik gebruik nu is niet echt flexibel genoeg om kleuren goed gelijk te schakelen, vandaar dat ik maar een paar bronvideo's van hun heb gebruikt. Sowieso moet ik nog veel oefenen met alle functies en leren...misschien ga ik weer terug naar iMovie, maar beter dan dat heb ik gewoon niet nu. Ook niet wat tijd en energie betreft haha. De trompet-synth sound komt uit de Zebra2 softsynth dacht ik. Heerlijk expressieve sound.

Ahah, geen trompettist dus.

Pexels: dank voor de bronvermelding, ik ga dat ook eens bekijken.

Back