Tiesto Access Virus Soundset Gevraagd

Status
Please reply by conversation.
Jeetje,

Je begrijpt het niet.
Het boeit me wel (vandaar mijn eerste reactie), maar dat houd niet in dat ik niet wil dat hij z'n gewilde soundset krijgt......

brz word het zat.......
 
jongens jongens wat een gedoe,

maar bruce (brz) om even antwoord te geven op jou vraag of beter gezegd gezellige opmerking. ik ben absoluut niet iemand die A van tiesto trance houdt en B uiteraard iemand die niet alleen een synth kopt om er vervolgens alleen de presets te gebruiken!!

ik was zoals midioot al aangeeft geinteresseerd in deze sounds om ze vervolgens weer te bewerken....ik heb ze gehoord en denk dat ze voor wat ik er mee wil doen een goede basis vormen!! (is trouwens techno mocht je dat nog interesseren!!)

nou ga nu weer lekker achter de virus zitten en s ff kijken hoe het volgende presetje klinkt :D :kont:
 
Origineel geplaatst door brz
Jeetje,

Je begrijpt het niet.
Het boeit me wel (vandaar mijn eerste reactie), maar dat houd niet in dat ik niet wil dat hij z'n gewilde soundset krijgt......

brz word het zat.......

is al goed hoor! :D
 
Het zijn geen presets maar patches denk ik dan maar.
En ik zie niet in dat je als je die dingen zou kopen je een mietje zou moeten zijn.

Niet iedereen is zo begaafd om metteen het onderste uit zijn/haar virus te halen.
En dan is het aankopen van zo'n set patches verdraaide handig. (verdraaid...... heheh leuke woordspeling)

Sterker nog, je zou wel heel erg dom zijn om geen gebruik te maken van de expertise van anderen. Zeker als het om een niet te versmaden best wel ingewikkeld apparaat als een Virus gaat. Niet voor niets dat tegenwoordig er massa's presets bij synths worden gestopt. Die krengen kunnen behoorlijk veel en dan zou je daar niet een aantal voorbeelden bij mogen stoppen?

Maw mensen die beweren dat preset mensen het niet snappen mogen misschien even een paar tandjes hoger na gaan denken om eruit te komen dat het helemaal niet zo gek is om presets te kopen.
 
Trouwens, wat maakt het uit als iemand alleen maar presets gebruikt?

Al koopt die een synth om alleen ze reet mee af te vegen! Wat kan je jou dat nou schelen!

Die jongen stelt een vraag! Of je geeft antwoord of je zegt niks...........:erm:
 
Wat lul je nou, ik gaf toch antwoord.....alleen niet een antwoord wat jij kan waarderen. Blijf er nog langer in hangen, misschien kan je dan iets interessants melden.

Groeten Bruce
 
Tja Bruce, zo zie je maar weer!
Dit is niet het forum waar je mensen ongestraft voor mietjes uitmaakt! :D
 
Origineel geplaatst door MIDIoot
Tja Bruce, zo zie je maar weer!
Dit is niet het forum waar je mensen ongestraft voor mietjes uitmaakt! :D

Yeah ! :D
 
hehehehe!!! :D *Conflict zwijgt als het graf....
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top