Even voorstellen: Erik

erikwtimmermans86

Nieuwkomer
Lid sinds
21 mei 2024
Berichten
3
Locatie
Tilburg, Nederland
Hallo Allemaal!

Mijn naam is Erik en ik ben inmiddels al behoorlijke tijd bezig om zelf muziek te produceren. Ooit begonnen op een Atari St met cubase (3 geloof ik) en een KORG N5 van een vriend.
Een paar jaar geleden zelf een KORG N5 van marktplaats getrokken en deze helemaal opgeknapt. Eelijk gezegd daarna niets meer mee gedaan, wat ik jammer vind... Tegenwoordig werk ik voornamelijk met VSTinstrumenten en de simpelheid van een hardware synth trekt me nog steeds meer aan.

Verder heb ik mijn eigen homestudio gebouwd en ben ik groot fan van "retrogamen" (Nes, Snes, n64, playstation 1 en 2) Ik heb dan ook een retrogaming hoek in mijn studio!. Ook heb ik vorig jaar mijn eigen microfoon gesoldeerd en hou ik heel erg van dat soort DIY projecten!

Ik hoop hier op het forum mijn drive weer een beetje terug te vinden en vind het ook leuk om te lezen/horen waar jullie mee bezig zijn.

Kortom, ik ben benieuwd!
 
Verder heb ik mijn eigen homestudio gebouwd en ben ik groot fan van "retrogamen" (Nes, Snes, n64, playstation 1 en 2) Ik heb dan ook een retrogaming hoek in mijn studio!. Ook heb ik vorig jaar mijn eigen microfoon gesoldeerd en hou ik heel erg van dat soort DIY projecten!
Welkom Erik!
Er zijn hier soldeerders en er is een topic waar men foto's post van zijn/haar studio en retrogamers zijn er ook dus je zal wel wat van je gading vinden.
 
Welkom

Altijd leuk om mede (retro) gamers erbij te hebben. Ik heb ook alle ouwe nintendo en playstation shizzle nog bewaard en speel het ook nog regelmatig.

(heb zelf net de N64 weer eens afgestoft voor potje Zelda en/of blastcorps, en een analogue pocket aangeschaft om mn ouwe gb, gba en gbc cassettes op te kunnen spelen).

Als je het ook leuk vind om retro game (inspired) muziek te maken, daar heb ik eens een topic voor gemaakt om dat te delen op dit forum.

Ik klets weer eens teveel... :D
Nogmaals welkom :)
 
Welkom

Altijd leuk om mede (retro) gamers erbij te hebben. Ik heb ook alle ouwe nintendo en playstation shizzle nog bewaard en speel het ook nog regelmatig.

(heb zelf net de N64 weer eens afgestoft voor potje Zelda en/of blastcorps, en een analogue pocket aangeschaft om mn ouwe gb, gba en gbc cassettes op te kunnen spelen).

Als je het ook leuk vind om retro game (inspired) muziek te maken, daar heb ik eens een topic voor gemaakt om dat te delen op dit forum.

Ik klets weer eens teveel... :D
Nogmaals welkom :)
Klinkt te gek! :D
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top