• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht 1 entreekaartje voor Kebu - Synthesizer Legends Tour, zo 9 juni, Amsterdam

Prijs
27.25 Euro
Conditie
Nieuw

SeismicCharge

Nieuwkomer
Lid sinds
21 mei 2024
Berichten
2
Locatie
Leiden
Toen de bijzonder sympathieke Finse synth-artiest Kebu een tijd geleden zijn nieuwe Europese tour aankondige, heb ik gelijk een ticket gekocht voor het optreden in Amsterdam. Helaas kan ik niet meer, ik ben dan op vakantie.

Een vriend van mij (die wel gaat) wees me op dit forum, dat ik eigenlijk al kende. Dus welke liefhebber van Kraftwerk, Vangelis, Moroder, Jarre, Koto, synthpop heeft zin in een gaaf avondje met gelijkgestemden?

Te koop, 1 ticket voor:
Kebu - Synthesizer Legends Tour (uitverkocht)
Zondag 9 juni, 19:00 - 23:30. Cinetol Amsterdam

Tegen kostprijs: € 27,25

zie ook:
 
Back
Top