Uren op Mr Koba zijn speelkamer leverde dit op...

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.787
Locatie
Streek rond Herentals - België
Klinkske op bezoek bij Mr Koba

Ik heb slechts 2 sporen en die synth is te luid maar negeer de intro even, eens de percussie er in komt is t draaglijker :)

Als je je afvraagt: wat is die saus, wel, het is de Jahtari. Die vreet 404 samples door de Boss en dat ding is crazy. Die sax? Die feedback? Yep, it's all this.


 
Laatst gewijzigd:
Mr Koba was bezig op de elektrons en ik op de sp404, die de sounds dus mangled door de boss en daar dan monotron delay fx op. We waren zoekende. Koba vertraagde t tempo. Gaf meer ruimte. Onderbewust vulde ik dat in een of andere flow. Ik ging na n poos zijn sounds muten… toen zei hij: “we kunnen een yt kanaal beginnen met dit spul”

Het was vreemd maar ook aangenaam om samen erna te voelen dat dit stuk zo uitstak tov de rest vd namiddag. Na t eten deden we weer voort maar het ging nergens heen. De samples verloren alle magie. Toen gingen we terug luisteren naar dit stuk, spraken we af dat hij t ging sturen naar me en hield sneller woord dan gedacht. Dus ik temde een heel stuk van t vermoeiende, en deed wat mastering. Dat is alles. Het is nog steeds n uitdaging vior de oortjes maar al n heel stuk minder dan origineel 😅

We zijn er beiden wel blij mee.
 
First off all
Ik vond het een super gezellige middag, en het geen we onze bakjes hebben laten uitspuwen die middag was nog gezelliger.

wat is die saus, wel, het is de Jahtari.
en jep die geeft wat lekkere boter saus jam jam, was een leuk set-upje die je daar gecreëerd had.

hield sneller woord dan gedacht
thx, had wel onmiddellijk door bij deze eerste render dat sommige sporen nog veel te luid stonden .
@klinske wou/kan je nog een betere versie doorsturen,,,,

Leuke jam
thx

lekker ritme! opzwepend :)
thx

Boven op de Jahtari horen we nog de Syntakt Digitakt en de Subharmonicon
 
negeer de intro even

Knip de intro er even af dan. :)


Toffe jam, mannen! Klinkt als een geslaagde dag. :okdan:


Wat is "de" Jahtari? Ik ken Jahtari Soundsystem, en dat er custom gear uit die hoek komt, maar ik dacht verschillende dingen? Of is 't één apparaat?
 
Knip de intro er even af dan. :)
:D :D :D
Wat is "de" Jahtari?

Meer details over de set up geef ik het woord @Klinske


Toffe jam, mannen! Klinkt als een geslaagde dag.
Thx dat was het ook

Jammer van het feit dat ik wat zitten klooien heb in cubase en daardoor wat takes/jams verloren zijn :(

Ik neem dan eens op🤷🏻‍♂️
Wie weet ontknoop ik de wirwar van sporen eens

Soit leuke jams gehad door gewoon te luisteren naar elkaar ;)
 
Back
Top