Gratis Choir-library van Jacob Collier

Ja maar ja.

Nu heb je wel een track maar geen plugin 🤷‍♂️

Ik heb afgelopen weekend een plugin gekocht (Amigo) maar nog niet eens gebruikt. En ook geen track. 🤨

Nondeju d’orange…..

Das dan de plank niet eens slaan dan. Kun je m ook niet missen… dat wel.

Ken deze Guy ook niet, maar ga m ook maar eens checken. Is ie nog genialer dan niks frahm? Ken baaina niet joh.


Erna de lib misschien ff beluisteren, maar heb niks meer van NI geïnstalleerd en dat wilde ik zo houden. Gebruik die meuk toch niet, maar als dit de shit is down ik wel een playertje 👊👊
 
Geen Kontakt fan hier maar toch maar even geinstalleerd. Bedankt voor de tip, en of ik het ga gebruiken?:

1713385008900.png
 
Euh dat is letterlijk het screenshot waar deze discussie mee begon...

Veel geblaat, weinig wol. Je kunt dus gewoon de gratis player gebruiken.

Verder word ik een beetje moe van al dat gejank over computers en updates altijd. Het moet alles doen inclusief het nieuwste van het nieuwste draaien, maar het mag niks kosten en moet ook nog eens voor eeuwig blijven werken. Blijf dan gewoon lekker met je oude Akais en floppies rommelen.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb afgelopen weekend een plugin gekocht (Amigo) maar nog niet eens gebruikt. En ook geen track.

Over Amigo gesproken: ook gekocht. Echt briljant. En toffe bijkomend voordeel: toen ik van mijn Amiga 500 overstapte naar PC heb ik al m'n ST-diskjes bloedig zitten nulmodemmen. Maar ik kon die samples met niets openen, ooit niet met .iff extension (je moest vaak stukkie data afsnijden van de sample, dat een harde tik gaf). Dus gezipped en letterlijk decennia met me meegereisd van computer naar computer.

Tot Amigo, die mijn ouwe shit (zie de timestamps van de files 8~ ) zonder morren opent. Een schatkist aan 8-bit gnarly herrie en herinneringen is geopend. Heb de dev m'n dank gemaild. Een no-brainer voor een tientje.


0.png
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Haha, dat is wel gaaf. Ik heb niets meer van mijn oude Amiga spul, ook al mijn oude samples en Soundtracker tracks zijn verloren gegaan, als tranen in de regen. Ik denk overigens niet dat de mensheid daar veel aan mist :D
 
Back
Top