Hulp gevraagd: Mini FEX van Behringer

Ik zou het op een beetje marge houden voor één zo'n apparaatje van Behringer, al is een eigen kernreactor wel übercool natuurlijk.
 
Goedkope vervanger van de genoemde Behringer-voeding:



@stoter : Het moet iig 750mA zijn, maar wat meer mag inderdaad. Al denk ik dat Behringer met die 750mA ook al een marge heeft meegenomen, maw. het apparaat zal in de praktijk minder stroom trekken dan dat.
Dank je wel, heb gelijk maar besteld, alleen kost het versturen 8€ 😳

Iedereen hartelijk dank voor de reacties 😁👍🏻
 
Ik weet niet of een kernreactor ook goed is, die heeft flink wat koeling nodig, daar moet je maar net plek voor hebben.
Thorium reactor past in de tuin van een vinex woning.
Vergunningen zijn wel een uitdaging.
 
waarom niet? ik stuur dc in waar ac nodig was in mijn diy riaaa preamp, headphone versterker.
daar zit een serie relais op een boordje dat ac moet hebben. dat gaat prima met dc.
dc gaat dus de gelijk richter in.

hier het boardje.

dacht zelfs dat ik er +15v dc instuur

Screenshot_20240322_082226_eBay.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Als hij enkel positieve dc maakt gaat dat werken. Maar als er bv een 7905 voor -5V in zit vermoed ik van niet.
 
Dan zou je het dus nog kunnen wagen met een DC adapter in dit geval. Interessant voor noodgevallen! Voor de prijs van de juiste ACAC adapter en gemoedsrust zou ik hier wel gewoon het bedoelde model gebruiken.
 
☝🏻😁 heb ik geprobeerd (natuurlijk 😎), geen sjoege...
Het ziet er vanbinnen dan ook een stuk ingewikkelder uit als bovenstaande riaa dinges...
 
Back
Top