Roland Cloud paswoord reset obstakel

DungBeatle

Ouwe rot
Lid sinds
5 april 2015
Berichten
929
Locatie
Grimbergen, Belgie
Howdie,

Ben ik de enige die volgende frustrerende ervaring heeft met Roland?

Ik zou graag hun Roland Cloud eens uitproberen, dus ik download de Cloud Manager. Als ik vervolgens probeer een account aan te maken, dan klaagt Roland dat mijn email adres al gekend is. OK, dus ik daal af naar de "paswoord reset" optie, en dan klaagt de site opnieuw dat ik voor het resetten van mijn account Roland zelf moet contacteren (!!!!). Dat heb ik dan ook gedaan (2x), maar krijg geen enkele reactie, ook geen bevestiging van het Contact formulier dat mijn contact berichten goed ontvangen werden.

Toch rare kronkels voor een super merk als Roland...

Tussen haakjes, weten er hier synthforumers of Roland Nederland/Benelux hier op dit forum ook ogen/oren heeft?

Thx.
 
Geen idee hoe dit kan, maar heb je al een andere browser geprobeerd? Ik heb dit probleem ook wel eens gehad bij andere sites en toen werkte het wel.
 
Back
Top