Kawai K4r DC16 ram card wil niet in zijn slot.....

Achelousje

ober(heim) sturm strummer
Lid sinds
9 januari 2003
Berichten
837
Heb 2 DC16 ram cards voor mijn Kawai K4r en 1 verdomd het er om in zijn slot te gaan. Na een hele lange tijd niet gebruitk te zijn...
Heb gekeken of ik iets kan zien of er iets verbogen is of zo in de card zelf (daar de andere gewoon werkt) ...
Iemand ervaring hier mee?

Beide kaarten hebben een andere print op de voorkant...
 
Ik denk dat het makkelijkst is om de Kawai open de schroeven en kijken waar het mis gaat bij het inpluggen van de kaart.
 
Heb 2 DC16 ram cards voor mijn Kawai K4r en 1 verdomd het er om in zijn slot te gaan. Na een hele lange tijd niet gebruitk te zijn...
Heb gekeken of ik iets kan zien of er iets verbogen is of zo in de card zelf (daar de andere gewoon werkt) ...
Iemand ervaring hier mee?

Beide kaarten hebben een andere print op de voorkant...
Hoe zit het met de batterij in de kaart, haal deze er eens uit, had ooit een kaart die is gaan bol staan omdat de batterij was uitgelopen.
 
Curieus. Ik heb ook een K4R maar de kaart heb ik nog nooit gezien en dus ook niet gebruikt.
Zet je er veel op die kaart? Er schijnt ook een midi computerprogramma te zijn waar alle parameters in een oogopslag te zien zijn.
Maar dat in de begintijd van de computers daar heb ik nu niets meer voor. `K vind het niet erg. Wel handig dat er split key vanuit de synth ingesteld kan worden vanaf elk toetsenbord. Het is ram die blijft onthouden? Voor die tijd wel bijzonder.
 
Back
Top