• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Zynthian V4 met extra's

Prijs
400 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

dnode

Nieuwkomer
Lid sinds
24 januari 2010
Berichten
22
Zynthian V4 met extra's

Eigenlijk niet gebruikte Zynthian V4. Wordt niet verkocht wegens de nieuwe V5, maar simpelweg omdat ik 'm niet gebruik en het geld beter kan gebruiken (en heb voor mezelf nog een kit zonder scherm en behuizing liggen!). Als je mijn vraagprijs wilt vergelijken met de kosten van een nieuwe V5 kit, dan nodig ik je uit een optelsom te maken van mijn aanbod en je te realiseren dat je die V5 dan ook nog zult moeten bouwen. Mijn V4 werkt perfect, heeft geen gebruikssporen en ik zal het OS updaten of herinstalleren voordat ie naar jou gaat.

Weet je niet wat een Zynthian is? Zoek het zeker op en ondanks mijn verkoop beschouw ik dit als de ultieme audio-computer voor studio, podium en door zijn afmetingen voor waar dan ook.

-Zynthian V4 op basis van originele kit, behuizing en onderdelen
-Raspberry Pi-4B met 8 GB RAM, 128 GB goede en snelle SD kaart
-originele RPi voeding
-ingebouwde expander kit met MCP23017 port expander en ADS1115 ADC (om CV en gate signalen mogelijk te maken, niet geïmplementeerd)
-touch screen pen
-origineel Zynthian draagkoffertje (hard schuim, ruimte voor (ook bovengenoemde) accessoires, kabels e.d.)

Vraagprijs: €400,-

Verzending middels PostNL (tegen kosten) of op te halen (en werkend te zien/horen) in Utrecht.
 

Attachments

  • zyn1.jpg
    zyn1.jpg
    393,1 KB · Bekeken: 98
  • zyn2.jpg
    zyn2.jpg
    241,4 KB · Bekeken: 85
  • zyn3.jpg
    zyn3.jpg
    121,6 KB · Bekeken: 84
  • zyn4.jpg
    zyn4.jpg
    135,8 KB · Bekeken: 73
Back
Top