Je laatste geannuleerde verkopen en waarom?

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.910
Locatie
Den Bosch
Heb je dat ook weleens? Je zet na lang wikken en wegen iets te koop en hakt de knoop door, maar terwijl de inkt van je advertentie nog nat is en nog voordat er gehapt wordt, bedenk je een goede reden om toch van de verkoop af te zien. Bij mij is het meestal problemen met ruimte of inputs, dan heb ik in gedachten al half afscheid genomen en zet ik het te koop en dan PLOTS - door een EUREKA moment bedenk ik dan toch weer een oplossing om het erin te frotten en ben ik blij dat het niet zover gekomen is.

Bij mij waren de laatste 4:

- Erica Synths LXR-02 - na aankoop van de Perkons vond ik dat ik wel zonder kon (ik had geen plaats meer op het bureau), maar dat was niet zo. Gelukkig behouden door een nieuw hoekje in te richten op mijn computer desk.
- Roland TR-6S - idem
- Ibanez Artcore AS73 hollow body gitaar - Wilde hem verkopen maar toen ik er nog een keer op ging spelen vond ik hem toch te mooi om weg te doen.
- Arturia Microfreak - deze had ik nog wel heel kort, maar de Solar-42 kwam veel vroeger binnen dan verwacht en ineens had ik een acuut ruimteprobleem. Maar een laptop stand bleek uiteindelijk uitkomst te bieden. Gelukkig maar, want ik had er nog lang niet genoeg mee gespeeld.
 
Laatst gewijzigd:
Nope, als ik besloten heb dat ik iets weg wil doen, wil ik ‘m het liefst zsm kwijt.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik heb te weinig om al dingen te verkopen, maar het gebeurt me wel vaak dat ik pas een oplossing voor een probleem vind wanneer ik de hoop al had opgegeven en met iets anders bezig was.
 
M'n Zoom ARQ AR-96. Had 'm hier op het forum ook al 'ns bijna te koop gezet, voor een heel zacht prijsje. Kan in principe veel, maar het is ook wat ingewikkeld om mee te werken. Toch maar niet verkopen, voorlopig. Eerst nog maar 'ns echt induiken. Ik denk dat bv. een Circuit gemakkelijker en intuïtiever is, maar kan waarschijnlijk ook minder. Mocht het kwartje toch nog vallen met de Zoom, voor bv. de 'One Night Track Challenge' is het dan eigenlijk een ideaal ding.
 
Ha ik heb de arq 48 of hoe heet ie. Nog nooit aangezet. Mss krijgt ie ooit n kans. Misschien niet
 
Meerdere keren, over verschillende jaren, een D50 en DW8000 te koop gezet en weer uit de verkoop gehaald. De D50 is inmiddels toch vertrokken, maar de DW8000 staat nog in de studio en gaat definitief niet meer weg.
 
Back
Top