SSL Native Flexverb voor 17,99 USD

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.501
Locatie
Nijmegen
SSL Flexverb in de aanbieding voor een hele nette prijs bij AudioDeluxe.


In mijn optiek 1 van de fijnste reverbs die er op het moment is, ik gebruik 'm veel!

1707398909897.png


1707399081679.png
 
bij SSL is ook alle dagen een andere uitverkoop :-)
Van mij mogen ze idd wel wat normaler gaan doen met die prijzen. Ik heb ze allemaal 7 maanden getest en is absoluut wel klasse. Die Harrison shizzle paar keer aangezet maar te weinig tijd en visueel minder aantrekkelijk in mijn ogen dan.
 
Kan je kort toelichten waarom het de fijnste is?
Op zich geen geld en ik kan nog wel een fatsoenlijke galm gebruiken.
Het is een goeie "bread & butter" reverb, niet eentje die schreeuwt "HALLO!! IK BEN HET, JE REVERB!!!". Andere reverbs die ik heb vind ik wat sneller opvallen, het te mooi willen maken ofzo.

Van mij mogen ze idd wel wat normaler gaan doen met die prijzen
Ik heb bijna alle SSL het afgelopen jaar opgepikt, eigenlijk allemaal met flinke korting. Geen enkele voor de volle mep. Het zijn inmiddels wel een beetje mijn go-to plugins geworden, samen met de Arturia FX Collection en ValhallaDSP.
 
@SmartBits ja ik ben kwa hardware ook over op SSL vandaar mn interesse. Zou het lukken (net als baby audio) om ze een mail te sturen?
Ik vind het sowiso irritant om met dat circus mee te doen de hele tijd.
 
Goeie reverb. Ik was in het begin underwhelmed maar blijkt toch heel goed te werken op drums en percussie.
 
Het is een goeie "bread & butter" reverb, niet eentje die schreeuwt "HALLO!! IK BEN HET, JE REVERB!!!". Andere reverbs die ik heb vind ik wat sneller opvallen, het te mooi willen maken ofzo.


Ik heb bijna alle SSL het afgelopen jaar opgepikt, eigenlijk allemaal met flinke korting. Geen enkele voor de volle mep. Het zijn inmiddels wel een beetje mijn go-to plugins geworden, samen met de Arturia FX Collection en ValhallaDSP.
Dat is een hele fijne, voor mij oerfecte omschrijving want ik ben precies op zoek naar zo'n reverb, vooral voor op drums.
Eentje die je niet echt hoort totdat je m mute.
Mooie galmen voor op synths heb ik al wel van oa Valhalla, maar ik zoek dus nog een voor op vooral de snare.

Andere algemene vraag ; als ik deze bij plugin boutique wil aanschaffen maken ze van 18 dollar opeens bijna 22 euro.
Is dat normaal (ik koop nagenoeg nooit plugins dus ben beetje bleu daarin)?
Of moet ik dan een ander land opgeven ofzo? Ik neem aan dat je direct een download link krijgt, dus dat het land waarmee je je registreert niet echt uitmaakt
 
Andere algemene vraag ; als ik deze bij plugin boutique wil aanschaffen maken ze van 18 dollar opeens bijna 22 euro.

bij staat ie bij PB voor €20, iets met VAT en conversie....

maar bij audiodeluxe doen ze niet aan VAT en conversie, of beter: VAT zit er wellicht wel in, het is daar gewoon de dollar prijs, en dus goedkoper dan bij PB>.

EDIT: bij jrrshop met couponcode FORUM: $16,01
 
Mooie galmen voor op synths heb ik al wel van oa Valhalla, maar ik zoek dus nog een voor op vooral de snare.
Ja, mooie galmen zijn er genoeg. Maar je hebt niet alleen leadzangers maar ook achtergrondzangers nodig die niet in de spotlight hoeven te staan zogezegd. En dit is een hele goeie achtergrondzanger.
 
Back
Top