Kilohearts Multipass

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.453
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
bij pluginboutique nu €29,95... misschien ergens anders nog goedkoper (cart price kan wat hoger uitkomen? is altijd onduidelik bij pluginboutique, ze houden de exchange goed in de gaten).

zo goedkoop heb ik 'm nooit gezien.

de konkurrent van blue cat's, hoe heet ie, en MXXX/MXXXCore.

altijd op het oog gehad. maar de snapins moet je er bij kopen, zijn vaak in de aanbieding.


ik weet niet of ik 'm koop, heb triad en MXXXCore (met heel plugins die er in werken).

toch het melden waard:

https://www.pluginboutique.com/produ...2313-Multipass

yep nog goedkoper te vinden, audiodeluxe en andere doen ook kilohearts:

https://www.audiodeluxe.com/products...arts-multipass

$26.93 in cart, met exchange, zo'n 24-25 euro...

de snapins zijn vaak in sale. er komen er maar 6 snapins of zo met deze Kilohearts Multipass mee. de prijs kan dan wel flink oplopen.


wellicht interessant voor mensen die geen triad hebben of MXXX/MXXXCore, of de bluecat hoe heet ie ook al weer (al werkt die met standaard vst plugins).

MXXX/MXXXCore, buiten dat ie géen third party plugins aankan (net als multipass), is volgens mij nog immer de meest krachtige oplossing. maar wanneer melda niks voor je is.

(overigens biedt kilohearts ook een subscription aan voor alles wat ze hebben voor volgens mij €9,99 per maand, na een jaar krijg je een voucher voor €100)

EDIT: aangezien voltage modular en softube modular en reaktor ook als FX werken, en voltage modular en reaktor ook bandsplitters hebben... niet standaard (bandspliiters kun je wel in core+drums in voltage modular maken, simpel: bandpass filters gebruiken, fase verschuivingen zullen dan wel opdoemen, but who cares...), en wanneer VCV Rack 2 als plugin uitkomt, zijn dat ook konkurrenten.
 
bij pluginboutique nu €29,95... misschien ergens anders nog goedkoper (cart price kan wat hoger uitkomen? is altijd onduidelik bij pluginboutique, ze houden de exchange goed in de gaten).

zo goedkoop heb ik 'm nooit gezien.



(overigens biedt kilohearts ook een subscription aan voor alles wat ze hebben voor volgens mij €9,99 per maand, na een jaar krijg je een voucher voor €100)

Om dit te kopen is niet echt interessant denk ik, veel te duur. Maar die subscriptie zit ik wel echt aan te denken, daar zit alles in, dus ook Phase Plant, ik heb nu de trial en dat is toch wel een 'all you need' synth, klinkt echt enorm goed. Die voucher van 100 is ook erg leuk bedacht, er wordt als het goed is in de subscriptie ook regelmatig nieuwe snap-ins uit gebracht. Ik ga hier even wat sounds vanaf de init opbouwen en eventueel een paar maandjes proberen, opzeggen kan altijd.
 
Back
Top