Creatieve inspiratie nodig?

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.736
Locatie
Nijmegen
Ik ben de laatste tijd weer in de YouTube tutorials gedoken, vooral over sounddesign, maar ook dingen als arrangement, melodies etc. Een van mijn favoriete kanalen de laatste tijd is van Virtual Riot, die is echt zo waanzinnig creatief, echt heel inspirerend. Hier een voorbeeldje:



Maar vooral zijn studio time tutorials zijn interessant, daarin komt van alles aan bod, sound design, arrangement, maar ook tracks from scratch (and man, fokking vette workflow heeft die gast) So check it out!

Hier in een SynthWave track on the fly in 5m gemaakt, start op 32m.

 
Laatst gewijzigd:
Kwam deze Guy gister tegen, toevallig. Meteen zin om alles te verkopen en alleen een laptopje over te houden. Wat een waanzinnige gast is dit. Geen grenzen wat betreft creativiteit. Niet normaal ;)
 
Kwam deze Guy gister tegen, toevallig. Meteen zin om alles te verkopen en alleen een laptopje over te houden. Wat een waanzinnige gast is dit. Geen grenzen wat betreft creativiteit. Niet normaal ;)
Hij doet u dan ook al een tijdje :D
 
Zo oud is ie niet toch? De helft van wat ik ben ofzo ;) maar erg inspirerend!
 
Ja ik zat me gister te bedenken dat dat jonge grut mazzel heeft met de tools die beschikbaar zijn.

Toch wel Anders als je 2 oscs hebt op een synth met een paar lfo’s of het leert op een serum met ableton. Ik vind die beperking wel fijn, mede omdat ik anders mentaal de soep in draai. Daar heeft deze boy geen last van. Ga in elk geval die random eq met 24 lfos doen. Dat computer exploading rack laat ik even links liggen ;)

Die polyrythm gaat me ook boven de pet 🤣
 
Back
Top