• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Eurorack / MPE controller, 3 modules toegevoegd

Prijs
123 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.742
De wel bekende Expressive E Touché SE. Tis een fantastische controller alleen wil ik naar de CV versie.
Deze set komt met extra Cylinder bundel, extra houten faceplate, originele doos en usb kabel. Even een mailtje en mn account wordt overgedragen.
DUMPPRIJS 199,-

Verder heb ik een Eurorack Cellz te koop. Heb inmiddels veel uitgebreidere sequencer en invoer interface.
DUMBPRIJS 55,-

Alles zo goed als nieuw.


Sta open voor Ruil.
ToucheSE.png
Cellzpica.png
CELLZ.png
 
Dreadbox Antidote (karplus strong) wreed voor op je kicks!
70,- met doos en all als nieuw
 
Daar komt nog bij

Studio Electronics OSCILLATION zgan met factuur bax incl ruime garantie 280,-
Studio Electronics Attenulag zgan via reverb gekocht vrij lastig ter krijgen 150,-
Dreadbox Antidote heerlijk over percussie, 70,-

Screenshot 2024-02-09 at 11.08.38.pngScreenshot 2024-02-09 at 11.08.50.pngScreenshot 2024-02-09 at 11.09.16.png

Ik sta open voor ruil!
Bijvoorbeeld Dreadbox Telepathy, befaco knurlies, Floating ring cables (zie expert sleepers)
Stuur bericht voor meer info of doe een bod.
 
Laatst gewijzigd:
Blijft over:

De wel bekende Expressive E Touché SE. Tis een fantastische controller alleen wil ik naar de CV versie.
Deze set komt met extra Cylinder bundel, extra houten faceplate, originele doos en usb kabel. Even een mailtje en mn account wordt overgedragen.
DUMPPRIJS 189,-

Dreadbox Antidote heerlijk over percussie, 69,-
Karplus strong shizzle!!!
 
SF prijs.. Touche 150,- Dreadbox 55,- ex verzendkosten

Sta open voor eurorack ruil.
 
Back
Top