Mannequins (Whimsical Raps) Cold Mac

ProgHead

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 februari 2019
Berichten
5.619
Locatie
Zeist
Die zoek ik dus: Cold Mac van Mannequins (Whimsical Raps). ;-)
 
Last edited by a moderator:
Oei die is erg duur was even opzoek gegaan voor je..

Screenshot 2024-01-30 at 13.57.34.png
 
De Cold Mac is redelijk zeldzaam, ja. Net als de andere spullen van Mannequins, trouwens.

Hier staat er ook eentje te koop...

 
Dank voor de tip! De enige reden dat ik nog zo'n module wil hebben is dat er een mathematisch correcte integrator in zou moeten zitten. Dat vind ik leuk. Maar inmiddels heb ik al 4 Ladik integrator modules. Dus echt nodig is die niet meer. Daarom is 360 eurootjes me wat al te gortig. Misschien wordt die ooit nog weer in productie genomen, en wordt die dan minder kostbaar?
 
Je kunt je opgeven voor de lijst eventueel. Module koste normaal 200 idd. Maar vraag me af of dat ze blijft bij heruitgave..
 
Ik heb geen idee waar ik over een paar jaar mee bezig ben. Daarom ben ik wat huiverig om mijn naam op een lijst te zetten. Ik zie wel wat er gebeurt of niet gebeurt.
 
is dit wat voor je? In samenwerking met Whimsical Raps. Staat ook nog een ander geavanceerd apparaat op de Monome.org

 
Oei-oei! Dat is weer een studie op zich. En ik ben nu al met te veel tegelijk bezig. Dank voor de tip, maar daar kan ik beter niet in duiken.
 
Gezien jou berekeningen enzo, is de wereld nog complexer want je kunt bijna overal in duiken...Max is mijn max hoor.. zou eigenlijk C++ moeten leren, dat wat het idee voor Drumlogue sdk's maar dat het ik losgelaten. En is ok.
Eaganmatrix editor draait ook op max en vind de max4live apps ook tegek, dus ja wellicht..

Dus over focus gesproken ik ben eruit.

Succes met de keuzes! ik zal niks meer opperen :okdan:
 
Ik doe al Pure Data. Dat is net zoiets als Max. Een iets basalere gratis versie. ;)
 
Back
Top