• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht EURORACK 60HP case 2x 10HP module

Prijs
123 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.764
Ok ik heb alles nog totaal onder controle maar vanwege noodzakelijke experimenten moet ik van 60 naar 84HP. 60HP is perfect om ook jou DIKSTE Oscillator project te doen ;)
Hierbij bied ik aan.

Moog 60HP Case met 4HP Behringer prima voeding CP1A in 1 koop (heeft klein beschadigingingetje maar valt niet echt op zeker met modules erin) Anyway komen nog wel foto's
125,- (vertoont lichte gebruikssporen)

DREADBOX Antidote, TOP 10HP module. Wat dit doet met het hoog is bekend maar voor mij is het kicks en bass. Worden niet meer gemaakt. Worden niet meer gemaakt! Super betaalbaar voor wat je krijgt!
70,- (zgan)

Kwaliteits module STUDIO ELECTRONICS ATTENULAG 10HP. Is even niet meer nodig voor wat ik wil.
130,- (zgan)

Screenshot 2024-01-27 at 16.12.07.png
Screenshot 2024-01-27 at 16.12.16.png
Screenshot 2024-01-27 at 16.12.39.png
 
Back
Top