Ooit begonnen met Pro24 op mijn Atari 1040st

KajoBez

Nieuwkomer
Lid sinds
18 januari 2024
Berichten
1
Locatie
Zuid Holland
Ook ik zal me hier even introduceren. Mijn naam is Kajo Bezemer en woon in Capelle ad IJssel. Ik ben al sinds 1988 bezig met deze geweldige hobby.

Mooie ontwikkeling meegemaakt in al die jaren. In het begin met mijn Atari heel wat uren zitten spelen. In die tijd kwam ook de MT-32 van Roland uit. Dat was met 1200 gulden ook best een uitgave voor mij.
Ik weet nog dat ik op mijn brommer naar Soundware, aan de Burgermeester van Walsumweg in Rotterdam, ging informeren naar een Akai S950 sampler. Ben meteen maar weer op mijn brommer gestapt met een illusie armer. Maar die S950 is er uiteindelijk toch gekomen. Zelfs met 750kb extra geheugen voor 850 gulden. Ik heb hem nog steeds gelukkig.

Intussen speel ik met hoofdzakelijk VST's. Ik heb als DAW Bitwig met heel wat softsynths zoals o.a. Omnisphere, Sylenth1, V Collection 9, Phoscyon 2, Nephethon 2.
Heb sinds kort mijn Access Virus C weer aangesloten en daar ben ik dan weer avonden zoet mee.

Ik heb wat foto's staan op Login • Instagram
Ik heb ook wel eens wat uitgebracht en dat is op Spotify te beluisteren onder de artiesten naam Kajo Bezemer. Mijn maat Frank heeft de mix- en mastering gedaan, vandaar de 2 artiesten namen bij de tracks.
gr, Kajo
 
Ik ben ook ooit begonnen met een ATARI 1040 STe met C-LAB Notator en een Roland SoundCanvas SC-55MkII (waar o.a. een MT-32-modus inzat).

En welkom natuurlijk.
 
Back
Top