• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg Minilogue XD module + decksaver en sound set

Prijs
425 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Myura

Stamgast
Lid sinds
12 oktober 2015
Berichten
205
Locatie
Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL
Deze nette Minilogue XD module heb ik een paar weken geleden van een eerste eigenaar overgenomen en zelf eigenlijk niet gebruikt. Alhoewel de XD fantastisch klinkt heeft het teveel overlap met andere apparaten die ik heb, vandaar dat deze toch weer wordt verkocht. De Minilogue XD verkeert in goede staat en werkt volledig naar behoren. Alle knoppen voelen stevig en hebben een goede weerstand (er is zeker netjes mee omgegaan). Komt uit een rookvrije omgeving.

Ik heb er € 475,- ex. verzendkosten voor betaald en ik zou er € 425,- voor terug willen terug ontvangen.

Wordt geleverd met decksaver, stroomadapter, doos, factuur (nog net garantie) en een sound set van LFO store 'Symbiosis'.

Stuur bij interesse even een PB.

tempImageYzQGUy.png tempImageyzTSH0.png tempImageSK8zLO.png tempImageT5z7o1.png tempImageTd6e9E.png tempImagevFTTC1.png tempImageBV13wW.png tempImagexvecw4.png
 
Back
Top