Een complete jam (1,5 uur) op verzoek

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.433
Locatie
Gelderland
Tja, het is geen track, maar meer 'het maken van'.
En normaal gesproken post ik dit deel niet, maar er is mij vanuit meerdere hoeken gevraagd of ik mijn complete sessie wilde filmen.
Nou ja, dat kostte me 8 uur van m'n leven (met het editen erbij), maar goed.

Het is dus een complete sessie met al mijn gepruts, maar er worden wel wat interessante ideeën geboren.
Ik heb hoofdstukken toegevoegd op plekken waar 'wat nieuws' begint.

Hierna komt de fase van structureren, maar ik weet niet of ik daar ook zin in heb om weer 8 uur aan te besteden. Dan moet het wel een kijkcijferkanon blijken te zijn. (wat mij onwaarschijnlijk lijkt)

Enfin, u bent gewaarschuwd. 1,5 uur (iets minder) gep(ete)ruts
En mocht dit nu complete nonsense zijn (om naar te kijken), laat me dat ook maar weten, ik neem het mee in de kijkrichting van 'wat' ik ga posten op m'n kanaal, want dat blijft altijd een beetje zoeken (wat vind ik leuk om te maken, maar is ook nog enigszins vermakelijk of interessant om naar te kijken).

 
Laatst gewijzigd:
lekker als altijd.
ik ben er even doorheen geskipped gisternacht, hier en daar paar minuten gekeken. maar heb m ook opgeslagen om later eens te kijken.
Ik heb al eens eerder een avondje jams van je zitten kijken/luisteren, en vond sommige filmpjes best kort, iets langer mag van mij best.
1.5 uur is natuurlijk wel heel lang, maar ik vermoed dat die 1.5 uur best te doen is met een drankje erbij in de late uurtjes.
Je doet ze ook wel echt leuk vind ik... geen geouwehoer, maar wel met duidelijke teksten context geven aan wat je hoort... dat maakt dat het niet snel saai word.

ik zie heel wat jams op youtube die een stuk minder interresant zijn. keep it up.
 
Langzaam wordt het wel wat, maar na 26 minuten wordt het me een beetje veel :D
Thnx ik wilde eigenlijk stukken skippen (wel met tekst dat ik dat doe), maar had besloten om integraal op te nemen. Volgende keer ga ik delen overslaan, want dat genoodle voelde voor mijzelf wat teveel. Maar beloofd is beloofd….
 
lekker als altijd.
ik ben er even doorheen geskipped gisternacht, hier en daar paar minuten gekeken. maar heb m ook opgeslagen om later eens te kijken.
Ik heb al eens eerder een avondje jams van je zitten kijken/luisteren, en vond sommige filmpjes best kort, iets langer mag van mij best.
1.5 uur is natuurlijk wel heel lang, maar ik vermoed dat die 1.5 uur best te doen is met een drankje erbij in de late uurtjes.
Je doet ze ook wel echt leuk vind ik... geen geouwehoer, maar wel met duidelijke teksten context geven aan wat je hoort... dat maakt dat het niet snel saai word.

ik zie heel wat jams op youtube die een stuk minder interresant zijn. keep it up.
Thnx man! Het zal de volgende keer een kortere versie worden denk ik. En dan vooral wat belangrijkere momenten waar echt wat ontstaat denk ik.
 
Back
Top