Modulation. 11 Februari. De Helling. Utrecht.

Allert

Sonar Traffic
Lid sinds
8 augustus 2002
Berichten
1.124
Locatie
Utrecht
11 februari is er weer een nieuwe aflevering van Modulation in de Helling in Utrecht.
Optredens van:

Enrico Becker
Mara
Paul + Paulina

Zoals altijd is er veel gezelligheid, de kans om met elkaar en met de artiesten te praten over werkwijze, modules en andere apparatuur. Er is gruwelijk goed geluid waar je van kan genieten zonder oordoppen. We maken er een punt van om het geluid op een prettig niveau te houden.

Info:
Deuren open: 19:30
Aanvang: 20:15
Einde: uiterlijk 23:00
Adres: Helling 7 te Utrecht (op kruipafstand van station Utrecht Vaartsche Rijn)

Tickets via de Helling

MODULATION 20 APRIL DE HELLING Allert © Paulus van Dorsten-20.jpg
 
Wel mooi dat iedereen (beleefd?) naar het scherm kijkt en met z'n poten de gear afblijft. Of is dit een syndroom van GAS.

Overigens, laat mij maar zeiken hoor, mooi initiatief!
 
Over het algemeen wordt er tijdens Modulation inderdaad zeer respectvol met de gear van de artiesten omgegaan. Wel kijken, van zeer dichtbij, maar niet aankomen. Dat valt me altijd op, ik heb daar als organisator en presentator ik meen maar 1 keer iets over moeten zeggen. In het geval hierboven gaat het om een optreden van Ida Hirsenfelder die live optreed met VCV rack. Uitstekende reden om naar t scherm te kijken dus :) Ida (Beepblip) is 28 januari te zien bij onze collega‘s van Electric Cafe in Arnhem, zie de post hiervoor.
 
Ik moet er toch eens naar toe maar ik woon al acht jaar niet meer in de buurt. Een vriend met een Moog 55 zou er een keer optreden en dan kom ik in ieder geval meespelen. 11 februari staat in mijn agenda!
 
Utrecht, goed te doen! Deze keer moet het gaan lukken om langs te komen.
 
Over het algemeen wordt er tijdens Modulation inderdaad zeer respectvol met de gear van de artiesten omgegaan. Wel kijken, van zeer dichtbij, maar niet aankomen. Dat valt me altijd op, ik heb daar als organisator en presentator ik meen maar 1 keer iets over moeten zeggen. In het geval hierboven gaat het om een optreden van Ida Hirsenfelder die live optreed met VCV rack. Uitstekende reden om naar t scherm te kijken dus :) Ida (Beepblip) is 28 januari te zien bij onze collega‘s van Electric Cafe in Arnhem, zie de post hiervoor.
haar optreden in Arnhem was echt geweldig. grote aanrader! ik ben nu de opnames aan het bewerken van de optredens.
 
Back
Top