Open Volgen van aangeboden gear op SF.. met notificaties bij update

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.010
Locatie
-
Als je deelneemt aan een discussie op SF krijg je vanaf dat moment bij nieuwe berichten altijd een melding. Voor sommige advertenties zou ik zoiets soms ook wel willen. Ik ben niet zo van het afdingen en onderbieden.. en na een aantal updates te hebben gemist in een verkoop topic heb ik soms dat ik achteraf constateer dat ik updates op prijzen heb gemist en dus te laat ben of zelfs al verkocht is.. gewoon omdat ik het uit het oog ben verloren / niet meer goed kon terugvinden..

Zijn er meer mensen die zoiets handig zouden vinden.. en zou zoiets technisch mogelijk zijn? :)
 
Als je interesse hebt in iets wat te koop wordt aangeboden dan kun je toch gewoon een berichtje sturen aan de verkoper met wat je er voor over hebt? Dan kan de verkoper besluiten of hij het kwijt wil voor dat bedrag. Als dat in eerste instantie niet zo is maar hij bedenkt zich later (omdat het niet verkoopt aan de prijs die hij wilde hebben) dan weet hij je te vinden.
 
Als je interesse hebt in iets wat te koop wordt aangeboden dan kun je toch gewoon een berichtje sturen aan de verkoper met wat je er voor over hebt? Dan kan de verkoper besluiten of hij het kwijt wil voor dat bedrag. Als dat in eerste instantie niet zo is maar hij bedenkt zich later (omdat het niet verkoopt aan de prijs die hij wilde hebben) dan weet hij je te vinden.
Ja zou ik ook kunnen doen maar ik ben nu eenmaal wat afwachtender.. Het is ook vaak dat ik dagen later denk van even kijken.. en dan kan ik de advertentie soms niet vinden.. maar dat kan ik ook oplossen door de link te kopiƫren.. maar ik ben door de volgoptie nu al op mijn wenken bediend. :)
 
Back
Top