• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

(TK) Sequential Prophet 12 (zie foto's)

Prijs
1999 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Lid sinds
23 Maart 2004
Berichten
3.543
Locatie
Omgeving nowhere
Ik ga mijn Prophet 12 verkopen. Erg mooie synthesizer. Volgens de maker, de beste die hij ooit heeft gebouwd. De foto's heb ik zelf van mijn exemplaar gemaakt. Heeft altijd binnen in een verwarmde omgeving gestaan. Preventief laten servicen vorig jaar, dus hij kan nog een hele lange tijd mee. Ja de toetsen zijn een klein beetje geel door het UV-licht. Het instrument heeft nooit in de zon gestaan. Het zou niet in mij opkomen.

Graag serieuze reacties qua koop. Doe niet aan ruilen dus op een voorstel wordt niet gereageerd.
 

Attachments

  • prophet 12 - 1.jpeg
    prophet 12 - 1.jpeg
    110,7 KB · Bekeken: 95
Back
Top