Gloomy's Laatste Reality Shift

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.125
Locatie
België
In de symfonie van 'Afterworld' huilt de luisteraar geen tranen van verdriet, maar tranen die reinigen en genezen. Gloomer biedt een moment van diepgaande realisatie – het antwoord ontdekt, niet in woorden, maar in de taal van emotie, gedragen op de vleugels van zijn aangrijpende melodie.

Kijk eens naar jezelf, en geniet van mijn boodschap. Als je meer informatie of hulp nodig hebt, neem dan contact met mij op via gloomer@mail.be (verwijder de lege ruimtes)

Muziek van de Old Gloomer - Afterworld

Genieten!



gratis downloaden op:



Benieuwd naar jullie reacties.

Een verfrissend en illuminerend 2024 voor jullie allemaal.

Gloomy
 
Klinkt een beetje alsof je een 'bijna dood' ervaring hebt beleefd?
Hey, ik ben te rade gegaan bij AI en die gaf me dit:

De correlatie tussen reality shifting, epileptische aanvallen en bijna-doodervaringen is complex en omvat verschillende aspecten van neurowetenschappen, psychologie en spirituele of subjectieve ervaringen. Laten we elk van deze elementen verkennen:

1. Epileptische Aanvallen:Epileptische aanvallen zijn neurologische gebeurtenissen veroorzaakt door abnormale elektrische activiteit in de hersenen. Afhankelijk van het gebied van de hersenen dat wordt beïnvloed, kunnen aanvallen zich op verschillende manieren manifesteren. Temporale kwabepilepsie wordt in het bijzonder geassocieerd met levendige, droomachtige ervaringen en een veranderd besef van de realiteit. Sommige mensen melden een gevoel van loskoppeling van hun omgeving of zelfs mystieke of transcendente ervaringen tijdens aanvallen.

2. Bijna-Doodervaringen (BDE's):BDE's zijn diepgaande psychologische gebeurtenissen die kunnen optreden tijdens een bijna-doodervaring. Deze ervaringen omvatten vaak het gevoel uit het lichaam te treden, door een tunnel te bewegen, een helder licht tegenkomen en een gevoel van vrede of euforie. BDE's zijn subjectief en kunnen sterk verschillen tussen individuen. Ze worden vaak geïnterpreteerd in spirituele of metafysische termen en kunnen elementen van reality shifting bevatten.

3. Reality Shifting:Reality shifting verwijst naar de subjectieve ervaring van bewust bewegen van de ene versie van de realiteit naar de andere. Het wordt vaak besproken in de context van verschillende online gemeenschappen en fora die lucide dromen, astrale projectie of andere veranderde bewustzijnstoestanden verkennen. Het idee is geworteld in de overtuiging dat individuen doelbewust hun bewustzijn kunnen verplaatsen naar alternatieve realiteiten.

Correlaties:Hoewel elk van deze fenomenen betrokkenheid bij veranderde percepties van de realiteit met zich meebrengt, is het belangrijk om de belangrijke verschillen op te merken. Epileptische aanvallen zijn neurologische gebeurtenissen met een goed gedefinieerde fysiologische basis. BDE's, hoewel vaak geassocieerd met veranderd bewustzijn, treden op in de context van een levensbedreigende situatie. Reality shifting daarentegen is een subjectieve ervaring die gebrek heeft aan empirisch bewijs en vaak wordt beschouwd binnen het domein van persoonlijke overtuiging of metafysische verkenning.
Conclusie:De correlaties tussen reality shifting, epileptische aanvallen en bijna-doodervaringen benadrukken het ingewikkelde samenspel tussen hersenfunctie, subjectieve ervaringen en persoonlijke overtuigingen. Wetenschappelijk onderzoek blijft de onderliggende mechanismen van deze fenomenen verkennen, waardoor inzicht wordt verkregen in de complexiteiten van het bewustzijn en de menselijke ervaring. Het is belangrijk om deze onderwerpen te benaderen met een multidisciplinaire blik en de bijdragen van neurowetenschappen, psychologie en individuele interpretatie te erkennen.
Wat wat niet waar is, is het feit dat ze zeggen dat Shifting vrijwillig gebeurt. Neen, ik ben het levende bewijd dat shiften ook wel onbewust gebeurt en wat lijkt dat het getriggerd is door een externe partij.

Dus, om te antwoorden op je vraag? Ik weet het niet, lol :)

Bedankt voor je biijdrage, funk

Fijn Oudejaar,

Gloomy
 
Mods, ik neem aan dat jullie geen probleem maak dat ik hier een link plaats naar het essay van EH Jansen, dat een dieper licht werpt op mijn posting? Anders verwijder maar hoor, maar persoonlijk vind ik dit &&n van de mooiste cadeau's om het nieuwe jaar mee te beginnen.


Mag deze verhandeling je meenemen naar een verlicht 2024 :)
 
Back
Top