TRS-MIDI kabel Type A

20hz

..to the beat of the drum
Lid sinds
20 juli 2002
Berichten
864
Locatie
prov. Utrecht
Beste leden,

Is er iemand van jullie, bij voorkeur in midden Nederland, die een of twee TRS-Midi kabels (5 pin DIN naar 3,5 mini jack) over heeft en deze wil verkopen?
Eventueel een adres waar deze te krijgen zijn is ook prima. If all else fails, dan weet ik dat ik ze bij Bax-Shop kan krijgen.
 
Ik dacht dat ik van elks 3 stuks kocht bij thomann? Belfaco of zoiets qua merk. Prijs viel mee
 
Ik dacht dat ik van elks 3 stuks kocht bij thomann? Belfaco of zoiets qua merk. Prijs viel mee
Ik denk dat ze op die manier aanschaffen het beste is. Dit was even te proberen.
 
check retrokits.com, super handige dingen.
Vergeet ook niet om de adapters van trs a naar b (en vice versa) in te slaan bij retrokits.
Een must in een tijdperk nu al meer apparaten overgaan op trs midi. Scheelt een hoop gehannes als je even niet weet welke variant je hebt :)
 
echt een hekel aan trs midi.
vooral omdat er twee standaarden zijn.

Laast 4 volca modulars van midi voorzien.
Deden ze het niet.....
Na lang zoeken kwam ik er achter dat ze ala 'B' standaard gemaakt waren.
Maar 'A' is dus de Korg standaard.
Heb dus alles maar omgezet naar 'A'
 
Vergeet ook niet om de adapters van trs a naar b (en vice versa) in te slaan bij retrokits.
Een must in een tijdperk nu al meer apparaten overgaan op trs midi. Scheelt een hoop gehannes als je even niet weet welke variant je hebt :)
Ik heb het gelezen. Echt bijzonder dat er dan toch fabrikanten zijn die hier weer net een andere variant in gebruiken. Onzinnigheid!

Ik heb voor mijn Model Samples alleen een TRS-A nodig. Ik verwacht niet dat ik snel een TRS-B nodig zal hebben, maar goed dat je het tipt. Ook voor de andere leden.
 
Zoals hier al gemeld: Befaco midi kabels. Een setje van 3 midi-kabels kost zo'n 10 à 15 euro (10 euro bij Musicstore/Thomann, 15 euro bij Midi Amsterdam). Een kleine investering en dan kan je een voorraadje van A en B midi kabels patsen voor een cheap prijsje.
 
Back
Top