• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Aqa Elektrix / RYK / L-1 / RYO / Dervish

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

bob303vs909

Ach und Weh
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
1.701
Locatie
Amsterdam
Modules!
Alles in top staat. Aqa komt met doos.
Ik heb geld nodig om m'n Buchla system uit te breiden dus vandaar de verkoop. Liever hou ik alles gewoon, maar dat kan dus nie helaas.
Alles voor cash, sta eventueel alleen open voor een ruil met een Morphagene.
Verzending in Nederland is inclusief. Verzending naar Belgie en andere EU landen is exclusief.

///////

Aqa Electrix UP73R-VCO. Hetzelfde als de ACL Variable sync vco
ACL is aqa electrix minus 1 persoon. Binnenkant hetzelfde, panel is anders.
Top vco. Super stabiel. Klinkt gewoon goed.
300 euro

IMG_3370.jpg


///////

RYK M185 sequencer
Super leuke sequencer! Heel palyable en eindeloze fun. Twee kanalen. trigger en cv en midi
Gebouwd door mij en goed gecalibreerd. Komt met twee trs mini jack naar midi kabels en een stereo trs met cv / trigger split kabel.
380 euro

IMG_3367.jpg


//////

L-1 Mutant cure vcf
It has vactrols! Heel heel fijn filter. Fijne resonatie en top kwaliteit wat van L-1 bekend is.
200 euro

IMG_3371.jpg


//////

RYO ampmix
4 kanalen met lekkere overdrive. Zoek je een cleane mixer moet je verder zoeken. Alles "na de 1" kleurt heul lekker zeg maar. Meer een instrument dan een mixer!
60 euro

IMG_3378.jpg



//////

Dervish
Gebouwd door mij, werkt perfect. Niet te krijgen want pcb's worden niet meer verkocht. Niemand bouwd dit ding voor lol want het is een bitch...
Wat is het? Top fx gebaseerd op de SPin FV-1 chip die in zowat alle eurorack modules te vinden is (z-dsp / blackhole etc)
3 cv inputs, hele fijn programma's (schimmerz, delays etc)
200 euro

IMG_3382.jpg
 
Back
Top