R&B/Soul: The Fool of Soul

Dat klinkt heel goed Jimmy! Mijn advies is om er een zanger bij te zoeken met een zware stem. Het heeft trouwens ook veel weg van de oude jaren 70 Barry White stijl. Met groot Love Unlimited orkest. Als kind was ik dol op Barry White en zijn Love Unlimited solo- en achtergrondkoor plus groot orkest.
 
Dat klinkt heel goed Jimmy! Mijn advies is om er een zanger bij te zoeken met een zware stem. Het heeft trouwens ook veel weg van de oude jaren 70 Barry White stijl. Met groot Love Unlimited orkest. Als kind was ik dol op Barry White en zijn Love Unlimited solo- en achtergrondkoor plus groot orkest.
Ja ben de tracks beter aan het maken momenteel daarmee dat er een paar prive staan, ben nu nog even ook aan deze bezig. Heb waargenomen dat ik soms teveel de maximizer gebruik waardoor waarschijnlijk de limiter wel in actie treed maar ik vermoed dat het geluid nog te hard was. Daardoor kwamen cymbalen en hoge trompet noten bijvoorbeeld niet al te zuiver door. Ik ben men best aan het doen dit te verbeteren. Misschien moet Andreos er maar iets op zingen. Als hij tevreden is van het resultaat mag hij de track altijd downloaden via men website en er zang opzetten.
 
Back
Top