Even doekje erover, voor de verkoop?

Liever stof uit Bolivia dan doordringende shaggeur. Ik ben niet zo'n smetvrezerig type en met een doekje krijg je alles wel schoon, maar rooklucht is een van de smerigste en hardnekkigste dingen om uit je gear te krijgen, voor zover dat al lukt.
Citroentje in je Juno en dat lost zich wel op :peukie:
 
Ik vind t altijd erg fijn om Iets ff af te stoffen en op te poetsen voor de verkoop.

Zag laatst op mp een controller met een cola/sinas/bier kledder er nog op. Die hoef ik dan niet ;)
 
Jammer dat zo'n mooie plastic dustcover best behoorlijk wat geld kost, zouden er gewoon standaard bij moeten zitten, 25 euro voor een volca cover is best wel geld..ga je wat groter zit je snel op het dubbele.
 
Hilarisch die plastic covers, een absolute goudmijn. Ik koop dat echt niet.
Zeker als 't over gear past dat 30% vd waarde vd gear kost - en ik betaal er 2ehands geen cent extra voor

Ook wel grappig dat je oude vuile gear even kan poetsen met wat natte doekjes en oorstaafjes en 't dan kan aanbieden als 'near mint'
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Stofkappen/dustcovers gebruik ik ook nooit. Duur, onpraktisch en dient niet echt een doel. In de 35 jaar dat ik elektronisch speelgoed heb geen moment behoefte aan gehad. Zou inderdaad ook geen cent extra betalen voor een tweedehands toestel met zo'n ding erbij.
 
Het scheelt veel als je studio niet ook een slaapkamer of woonkamer is.

Voor verkoop poets ik alles, wel zo leuk voor de volgende eigenaar.
 
Een synth die op de foto gaat voor Marktplaats en ik vraag 3k9 euro, die krijgt van mij een mooie poetsbeurt.

Of die foto krijgt een 'poetsbeurt' in Photoshop.

;)
 
Back
Top