Polyend Play+

Polyend komt met de Play+.
Play+ • Polyend


De gewone Play is voor mij de beste sequencer die ooit gemaakt is, ymmv.
Nu is er de uitgebreidere versie, de Play+.
Deze heeft nu stereo sampling en 4 synthesizers erbij gekregen.
Het is dus veel meer een standalone apparaat geworden.

De polyfonie is 8 stemmen, maar die gelden voor het totaal.
Dus maar max 8 stemmen tegelijkertijd.
En je kan maar 3 synths tegelijkertijd gebruiken.
De synths zijn te programmeren, maar het is wel menu duiken.
Verder klinken ze gewoon zoals vrijwel elke software synth tegenwoordig, prima.

Video's:








Prijs:
Play+ 800 euro
Play 500 euro
Opwaarderen van play naar play+ 400 euro

Ik heb de Play en die vind ik echt geweldig, het beste ding zins de uitvinding van het wiel.
Ik overdrijf hier wel een beetje :kroon:, maar kijk de Ben Jordan video en je ziet hoe snel je de basis voor een liedje hebt. Zo snel gaat het in het echt ook).
Of ik ga opwaarderen, ik denk het niet. Want ik heb zoveel buitenboord zooi, dat ik de extra softsynths niet nodig heb.
 
De polyend play was 799€ de nieuwe kost nu ook 799€, je kan je oude play laten upgraden voor 399€ zodat je oude play een play+ is die je nu wel in totaal 1198€ kost.
Je oude polyend play nu verkopen als 2dehands aan een redelijke prijs is nu zo goed als onmogelijk, ofwel doe je een upgrade ofwel blijf je tevreden met wat je hebt.
De play+ is eigenlijk wat de play moest geweest zijn maar het helaas nooit is geworden. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal met hun tracker.
Polyend heeft DE manier gevonden om je steeds opnieuw hetzelfde te verkopen met net iets meer verbetering.

Shame on you Polyend !
 
Polyend heeft DE manier gevonden om je steeds opnieuw hetzelfde te verkopen met net iets meer verbetering.

Was er vorig jaar nog een chip tekort ??? Lijkt erop dat ze de goedkoopste genomen hebben zodat de oude play niet eenvoudig te upgraden is (te weinig geheugen/processor te zwak of zo).
 
1701541687306.jpeg
 
De polyend play was 799€ de nieuwe kost nu ook 799€, je kan je oude play laten upgraden voor 399€ zodat je oude play een play+ is die je nu wel in totaal 1198€ kost.
Je oude polyend play nu verkopen als 2dehands aan een redelijke prijs is nu zo goed als onmogelijk, ofwel doe je een upgrade ofwel blijf je tevreden met wat je hebt.
De play+ is eigenlijk wat de play moest geweest zijn maar het helaas nooit is geworden. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal met hun tracker.
Polyend heeft DE manier gevonden om je steeds opnieuw hetzelfde te verkopen met net iets meer verbetering.

Shame on you Polyend !

Verbeteren op zich is niet slecht. Maar zo toch omgaan met je loyaalste (immers kopen die als eerste je nieuwe product) is niet echt slim. OF ze hadden ze echt passende upgrade prijs moeten hebben (150e ofzo). OF het gedeeltelijk toch via een software update moeten doen, in ieder geval het stereo sample gedeelte, voor de synth engines hadden klanten dan nog zelf de keuze of ze dan willen of niet (meeste misschien niet).
 
Back
Top