• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prijs
1000 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Martinez

Ouwe rot
Lid sinds
3 februari 2021
Berichten
532
Locatie
Breda
Te koop uad Apollo twin x quad met decksaver. komt met originele doos, analog classics plugins, decksaver en belkin tb3 kabel. Verzenden is mogelijk op kosten en risico koper. Verwacht dat verzekerd verzenden in Nederland rond de 15 euro kost.


Top interface met dsp om zonder latency op te nemen direct door de top kwaliteit uad plugins.

Altijd in rookvrije en huisdiervrije studio gebruikt. Mag weg omdat ik interface met meer inputs wil.

Ruilen wil ik hooguit overwegen voor rme interface met minimaal 8 inputs en usb aansluiting, udo super 6, elektron analog rytm
 

Attachments

  • IMG_7904.jpeg
    IMG_7904.jpeg
    84,5 KB · Bekeken: 55
  • IMG_7902.jpeg
    IMG_7902.jpeg
    78,5 KB · Bekeken: 55
Geen ruil meer voor analog rytm want die heb ik inmiddels.

Interface mag wel weg voor 900 euro.
 
Back
Top